"צבועות"

בר וגל תמכו בהפגנת השחורים והותקפו ברשת

תמונה – אינסטגרם גל גדות
גל גדות ובר רפאלי סופגות מתקפה ברשת לאחר שפרסמו הודעות תמיכה במחאה האלימה בארה"ב: "צבועה, מלקקת לאמריקאים. כשזה ג'ורג' פלויד את נגד גזענות אבל שזה סלומון טקה או יהודה ביאדגה, זה מעניין לך את התחת"

ביקורת ברשת: השחקנית גל גדות והדוגמנית בר רפאלי סופגות מתקפה ברשת לאחר שפרסמו הודעות תמיכה במחאה האלימה בארה"ב: " צבועה, מלקקת לאמריקאים. כשזה ג'ורג' פלויד את נגד גזענות אבל שזה סלומון טקה או יהודה ביאדגה, זה מעניין לך את התחת"

גם "וונדר וומן" הישראלית, גל גדות, העלתה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, הקורא להביא צדק לג'ורג' פלויד, הגבר השחור שנחנק למוות על ידי שוטר לבן בארה"ב, פוסט תמים שהביא למתקפה נגד גדות. עשרות עוקבים תקפו את גדות כשכתבו: "מה את מבלבלת את השכל כאילו זה באמת מזיז לך. מעניין כשיש כאן גזענות כלפי העדה האתיופית, מאז רצח סלמון טקה בחסות החוק, מילה לא צייצת. את מתחנפת לעולם, זה הכל, לא באמת אכפת לך".

גולש נוסף הגיב בכעס: "גל גדות חתיכת צבועה נגד אלימות משטרתית רק כשזה עוזר ליחסי ציבור שלך. שנערים אתיופים נרצחים בישראל זה מעניין לך את התחת".

פוסט התמיכה של בר רפאלי במחאת השחורים בארה"ב

גם עינב הגיבה לדוגמנית העל, בר רפאלי: "פשוט מזועזעת מה לא עושים בשביל עוד כמה לייקים בשביל אהדת הקהל? בא לי לצחוק אבל זה עצוב, זה עצוב כי כשמקרים כאלה קורים אצלך במדינה מתחת לאף זה לא מספיק סקסי זה לא מספיק טרגי כדי שתעלי איזה משפט הזדהות. כנראה שהחיים של השחורים שחיים במדינה הזו במדינה שלך לא ראויים. אז תעשי לי טובה ואל תנסי להתיפייף עלק כואב לך, כשהמחאות של יוצאי אתיופיה החלו ידעתם כחברה להסתכל על הדרך בה התנהלו המחאות ולא מהי הסיבה שהחלו המחאות. לא צריכה לומר כמה כח והשפעה יש לאישיות ציבורית כמוך אז אם באמת היה אכפת לך היית פועלת אחרת. "עניי עירך קודמים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.