אכיפה בררנית

הרשת סוערת: שוטרת מאיימת לקנוס כלה מאושרת

תמונה – צילום מסך
על רקע חגיגות הסלבריטאים במסיבות מנקרות עיניים, כלה עוכבה בדרך לחופה ביישוב חשמונאים וספגה איומים משוטרת בקנס בסך 5000 שקל. כך זה נראה

רץ ברשת: שוטרת ללא מסיכה תועדה כשהיא מעכבת כלה חרדית בדרך לחופה, ומודיעה לה על קנס של חמשת אלפים שקלים בגין התקהלות אסורה בעקבות מגבלות משרד הבריאות. העיתונאי החרדי איתי גדסי העלה את התיעוד בטוויטר וכתב בציניות: "תיעוד בלעדי מהשוטרת שהגיעה אתמול למגדלי W לפזר את הבת מצווה של טולדנו ועומר אדם".

ממשטרת ישראל נמסר: שוב אנו עדים לסרטון ערוך המופץ ברשתות, מלווה במידע מעוות שהופך לקרקע להשמצות והכפשות פסולות. מדובר בפעילות אכיפה שבוצעה לפני כחודשיים בשיאו של המאבק בנגיף הקורונה, זאת בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה מצד על חתונה ובה התקהלות של למעלה מעשרה אנשים בניגוד לתקנות. כוח משטרתי שהגיע למקום הפסיק את ביצוע העבירה, הורה לקהל להתפזר והחתונה נמשכה עם מספר המשתתפים המוגבל שהותר בשעתו בתקנות. בניגוד מוחלט לנטען, באירוע זה השוטרים הסתפקו באזהרה בע״פ ללא רישום דו״ח כלל.

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי פרסם את הסרטון וכתב: "אלפי אוהדים שרים מחוץ לבלומפילד – סבבה. מישהו חוגג בר מצווה במגדלי יו עם עומר אדם וזיקוקים – סבבה. אלפים בהפגנות בחיפה, תל אביב וכו׳ – סבבה. אלפים מבלים באומן 17 ומועדונים בכללי – סבבה. חתונה לפני חודש בישוב חרדי – שוטרים, ניידת, הורסים את הערב, דיבור מגעיל ואיומים בדו״ח של 5,000"

העיתונאי רן בוקר מאתר וויינט התייחס לאפלייה המשטרתית וכתב: "משטרת ישראל 2020: בשבוע שעבר, חגיגת יום הולדת צנועה בדירה ברחוב מאז״ה בתל אביב. 10 אנשים חוגגים יום הולדת עם מוזיקה. משטרה הוזמנה למקום. הד״וח: 350 שקלים. אמש:משפחת טולדנו במגדלי יוקרה – זיקוקים וחגיגות, 44 תלונות הגיעו למשטרה. הדוח: 0 שקלים."

https://twitter.com/ranboker/status/1267877297081761792?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.