צפו בתודה

האשה שנפצעה מטיל משתחררת לביתה

תמונה – בילינסון
מבית החולים בילינסון מבקשת האשה שנפצעה באורח בינוני מטיל חמאס שפגע בביתה להודות לעם ישראל על התפילות והדאגה לבריאותה - צפו בתיעוד המרגש שפרסמה.

בשורות טובות מבית החולים: האשה שנפצעה באורח בינוני מטיל חמאס שפגע בביתה שבמושב משמרת שבשרון לפני כיומיים, משתחררת מבית החולים לבית משפחתה. בסרטו שצילמה וביקשה לפרסם היא מודה לאזרחי ישראל על הדאגה והתפילות לבריאותה.

מנהל מחלקה נוירוכירוגית מבילינסון ד"ר הר נוף סיפר על הטיפול בפצועה: במצבים של רסיס הממוקם בסמוך לכלי דם מרכזי מחליטים עפי נתוני הפציעה האם להתערב כירורגית. במקרה זה, הוחלט על השגחה בלבד. מדובר על רסיס בגודל של מספר מילימטרים שלאחר טיפול אנטיביוטי נגד זיהומים ומעקב תקופתי, ניתן לחיות איתו ללא שום מגבלה

כזכור, ביום ראשון לפנות בוקר ספג בית במושב משמרת טיל שירה חמאס. לאחר מכן מסר בכיר חמאס טלוויזיה המצרית כי "הירי היה בטעות" –  שתי נשים נפגעו באורח בינוני ועוד חמישה בני אדם נפגעו באורח קל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.