"תוכן שפל"

תגובות סוערת על האיום האנונימי נגד השופטת ברון

תמונה – ארכיון קרן תקווה יוטיוב
העיתונאי עמית סגל מתייחס להודעת משרד המשפטים על איומים שקיבלה השופטת ברון בתיבת הדואר בביתה שבתל אביב: "הרושם שנוצר מההודעה הוא של ניסיון לרכוב על איום מכוער כדי להשתיק ביקורת לגיטימית"

תגובות סוערות: משרד המשפטים הגיש תלונה במשטרת ישראל בעקבות מכתב איום אנונימי בו נכתב "צפי לעונש", שנשלח בסוף השבוע לשופטת בית המשפט העליון ענת ברון בתיבת הדואר בביתה שבתל אביב.

בהודעת דובר הרשות השופטת נכתב: "מכתב האיום, על תוכנו השפל, הוא תוצאה ישירה של הסתה נמשכת ושלוחת רסן נגד הרשות השופטת ושופטיה. נסיונות להלך אימים על שופטי ישראל לא ירתיעו אותם והם ימשיכו לבצע את מלאכתם ללא מורא."

ראש הממשלה נתניהו גינה את האיומים והתלונן: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד. רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו."

העיתונאי עמית סגל התייחס לדיווחים: "דוברות הרשות השופטת״ טוענת שמכתב האיום לשופטת ברון הוא פרי של ״ההסתה שלוחת הרסן״ נגד שופטים. הסתה היא עבירה פלילית, ולביהמ״ש יש את הטלפון של המשטרה. אם רוצים להתלונן על משהו ספציפי שיתלוננו. הרושם שנוצר מההודעה הוא של ניסיון לרכוב על איום מכוער כדי להשתיק ביקורת לגיטימית", כתב סגל בתגובה לזעזוע התקשורתי.

העיתונאי אביעד גליקמן דיווח, כי בעקבות האיומים הוחלט להצמיד אבטחה לשופטת ענת ברון.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק האשים את ראש הממשלה נתניהו: "ההסתה נגד השופטת העליונה ענת ברון מקורה בשלישיה המהוללת מבלפור. זו רק ההתחלה, ההמשך יהיה חמור בהרבה אם היועמ״ש לא יתעשת ויפתח מייד בכל החקירות הנוספות: מניות, בן דוד, דיווחי שקר למבקר המדינה ועוד. בית המשפט שהיסס להכריע יידרש עוד להחלטות קשות בהרבה"

https://twitter.com/igal_malka/status/1272089435526639616?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.