התיק ייסגר?

סערת הקטינות: השחקנים הציגו הוכחות לחוקרים

תמונה – משטרת ישראל
שחקני מכבי תל אביב החשודים כי התעסקו עם תלמידות תיכון בנות 16, הציגו הוכחות לחוקרי המשטרה כי הקטינות שיקרו לכאורה באשר לגילן האמיתי. השחקנים הושעו מהקבוצה עד להודעה חדשה.

ידעו או לא ידעו: שחקני מכבי תל אביב שנחקרו למשך שעות ארוכות בחשד כי שכבו עם תלמידות תיכון בנות 16 שהכירו ברשתות החברתיות, הציגו לחוקרי המשטרה התכתבויות בוואטסאפ, בו רואים לכאורה כי הבנות שיקרו להם כנשאלו באשר לגילן האמיתי.

העיתונאי בן מיטלמן מדווח בערוץ 12, כי הכדורגלן שמר הודעות קוליות וצילומי מסך, מהתכתבויות עם הנערה שטענה כי בעוד חודש היא בת 18. באשר לחברה היא ענתה כי היא בת 17 וחצי.

על פי הדיווחים, ההערכה היא במשטרה כי אין בסיס לכתב אישום לאחר שהציגו הוכחות כי הבנות לכאורה שיקרו בהיכרות הראשונית עם השחקנים. מחר תעיד נערה נוספת במשטרה, ולאחר מכן ככל הנראה תתקבל הכרעה סופית בעניין אם להעביר את התיק להחלטת הפרקליטות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!