קשה לצפייה

תיעוד דרמטי מפיגוע הדריסה במחסום הקיוסק

תמונה – מג"ב
נחשף תיעוד חדש מפיגוע הדריסה שביצע אמש מחבל פלסטיני במחסום הקיוסק. צפו

מצלמות אבטחה: בתיעוד הפיגוע שפורסם ממצלמות האבטחה, נראה המחבל כשהוא נהג ברכבו והגיע לעבר המחסום, תחילה האט והמתין לשעת כושר, סטה מאמצע הנתיב לצד בכדי לאפשר זווית פגיעה בלוחמת ואז הגביר את נסיעתו, הסיט את רכבו ב- 90 מעלות ושעט בפראות לעבר הלוחמים וכתוצאה מכך פגע בזדון בלוחמת שנפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים.

הלוחמת שנפצעה באורח קל פונתה אתמול לבית החולים הר הצופים לקבלת טיפול רפואי והבוקר היא שוחררה מבית החולים לביתה.

ח"כ אחמד טיבי טען אמש כי המחבל שחוסל היה בדרכו לסלון כלות ונורה: זהו אחמד עריקאת שנורה ונהרג במחסום ׳קנטינה׳. היה בדרך להביא את אמו ואחותו מהסלון לחתונה של אחותו באותו ערב.אם יש טענה על סטית הרכב במחסום אז קרוב לודאי שזו תקלה . היד קלה על ההדק והמוות ודאי. נורה ונשאר למות ללא סיוע רפואי. אגב,החתונה שלו בעוד כמה שבועות. יש לשחרר את הסרטון מיד"

ח"כ עופר כסיף צייץ בזעם: מעל 50 דקות דימם על הכביש אחמד עריקאת בערב חתונתה של אחותו. לא עבר חודש מהרצח בדם קר של איאד אל-חלאק ואמש עוד מקרה שהולך ומתברר כהוצאה להורג. אלו לא עשבים שוטים, זו מדיניות הכיבוש להרוג פלסטינים ולהמציא צידוקים אחר כך. אם המשטרה תמשיך להסתיר את הוידאו המלא, נדע שמדובר ברצח."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.