לעיני המצלמות

נתניהו מגיב לגנץ: "הגינוי למפירי ההפגנות צריך להיות שוויוני"

תמונה – דוברות הכנסת – עדינה ולמן
במהלך ישיבת הממשלה הבוקר ביקש ראש הממשלה החליפי בני גנץ לגנות את מעצר פעילי השמאל, ראש הממשלה נתניהו לא נשאר חייב והגיב: "זו לא פררוגטיבה של צד אחד להחליט שהוא בעד שלטון החוק ולהפר אותו ברגל גסה בזמנים אחרים." ואיך הגיב לפיד?

עימות מול המצלמות: בסיום ישיבת הממשלה זעם ראש הממשלה החליפי בני גנץ שלא ניתנה לו האפשרות לדבר מול התקשורת שהוצאה החוצה מיד לאחר דברי נתניהו.

https://twitter.com/DbIm0k/status/1277183690095955974?s=20

לאחר חילופי הדברים, התקשורת הוחזרה וגנץ גינה את מעצר מפגין השמאל אמיר השכל בהפגנה מול מעון ראש הממשלה בירושלים, ראש הממשלה נתניהו לא אהב את הגינויים וביקש להגיב.

"חופש ההפגנה אינו עומד על הפרק – ברגעים הקשים ביותר בקורונה, בסגרים ההדוקים ביותר, אפשרנו אותו. הטענה שאנחנו נעים להגביל אותו היא אבסורדית, אין לה שום מקום. לצד זה, נדרשת כמובן גם שמירה על הכללים ועל החוק במדינת ישראל. זו לא פררוגטיבה של צד אחד להחליט שהוא בעד שלטון החוק ולהפר אותו ברגל גסה בזמנים אחרים. אני לא מתערב בהחלטות של המשטרה. אני חושב שצריך כאזרחים, מבחינת שמירה על החוק והסדר, לעשות את מה שהם אומרים. הגינוי למפירים – מפירי חוק ומפירי ההפגנות צריך להיות שוויוני בכל צידי המפה הפוליטית.״

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בציניות: "אפילו בעיני לא הוגן שביבי נוזף בגנץ מול המצלמות. אפשר לעשות את זה בפרטי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.