נתניהו מאשים

נתניהו: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה"

תמונה – ארכיון לע"מ
ראש הממשלה נתניהו מגיב במתקפה חריפה נגד היועמ"ש מנדבליט: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה". בוגי יעלון: "נתניהו, זה ייגמר בדם!"

ראש הממשלה בנימין מגיב במתקפה חריפה נגד היועץ המשפטי לממשלה ומ"מ פרקליט המדינה אביחי מנדבליט, בעקבות קריאתו לוועדת ההיתרים שלא לאשר לנתניהו לקבל מבן דודו מיליוני שקלים בעבור מימון הוצאותיו המשפטיות.

בתגובה לפרסום של העיתונאי אביעד גליקמן כי בכירים במשרד המשפטים אמרו שאם נתניהו רוצה מתנה בשווי מיליונים שיתפטר", תקף נתניהו: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה. באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו."

עוד תקף נתניהו: "מנדלבליט מנסה לבטל את ההכרעה הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שבחרו בבנימין נתניהו לראש הממשלה, וכן את החלטתם של 11 שופטי בית המשפט העליון שקבעו שראש הממשלה נתניהו יכול לכהן בתפקידו. ולזה ברוב חוצפתם ״בכירי משרד המשפטים״ קוראים ״דמוקרטיה״ ו״שלטון חוק״.

שרה הביטחון לשעבר בוגי יעלון תקף בחריפות: "נתניהו, זה ייגמר בדם! לא תוכל להגיד ״ידי לא שפכו את הדם הזה״. גנץ ואשכנזי, כבר מבינים למה אתם שותפים?"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "נסיון ההפיכה היחיד שמתרחש פה הוא הנסיון של נתניהו להפוך את ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה, והנסיון העברייני שלו להפוך את מנדלבליט למטרה לאיומים והסתה. מי שממשיך לשבת בממשלתו אחרי ההצהרה האחרונה לא יוכל לטעון אחר כך ״לא ידעתי"

שר התקשורת יועז הנדל תקף את ההשתלחות נגד היועמ"ש: "בדמוקרטיה מותר להתווכח עניינית על כל החלטה של פקיד ציבור, אבל בין זה לבין מתקפה חזיתית על היועץ המשפטי לממשלה ומוסדות המשפט מרחק רב. ובכלל ראוי בעת הזו להתמקד בדיונים שעניינם הוצאות כספיות לצורך התמודדות עם המשבר הכלכלי"

שר התיירות אסף זמיר צייץ: "מגנה את המתקפה הבוטה וחסרת היסוד כנגד היועץ המשפטי. איזה מזל שאבי ניסנקורן הוא שר המשפטים בתקופה הזו"

יאיר נתניהו לשר המשפטים ניסנקורן: "SHUT UP"

השרה מירי רגב צייצה: "היועץ המשפטי לממשלה נמצא בניגוד עניינים, מצד אחד הוא כותב ומגיש את כתבי האישום ומצד שני מונע הגנה שראוי לה כל אדם – גם ראש הממשלה נתניהו. מאות מיליונים הוצאו מכספי הציבור כדי לחקור ולתבוע את נתניהו, אבל את הזכות של נתניהו להגן על עצמו, מנדלבליט מונע. זה אבסורד שחייבים לתקן. אישי ציבור רבים קיבלו מיליוני שקלים מחברים כסיוע להגנתם. לא יהיו דין אחד לנתניהו ודין אחר לאחרים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.