קרב ברשת

העיתונאית איילה חסון: "בן כספית שרלטן"

תמונה – צילום מסך כאן חינוכית
העיתונאית איילה חסון משיבה אש לפרשן בן כספית שהאשים אותה בפרסום 'פייק סיפור' ושפיכת דמו של היועמ"ש: "תוהה לא פעם לגבי האלימות והאובססיה שלו כלפי. וחושבת שזה חזק ממנו".

מגישת הטלוויזיה איילה חסון משיבה אש לפרשן בן כספית לאחר שהאשים אותה בפרסום פייק סיפור ושפיכת דמו של היועמ"ש מנדלבליט בפרשת 'הקלטות אשכנזי' וסגירת התיק ע"י שי ניצן ומומי למברגר: "גליקמן, בגלל שאתה איש טוב ועובד איתה בערוץ שכחת לציין: מה שמוכיח שלאיילה חסון היה עוד פייק סיפור ששפך את דמו של היועמ"ש כדי לשרת טירוף. תודה. ועכשיו גם השופט רוזן שותף למזימה. תיכף הצייצן הבטלן יפיץ את זה שזלזל בחשיפה העיתונאית שפרסמה על פרשות מנדלבליט", תקף בן כספית.

איילה חסון השיבה במתקפה: "בן כספית, שרלטן שבאמצעות עבריין, העליל עלילה על השופט תיאודור אור, במסווה של תחקיר עיתונאי ( פרשת אור אוחנה). הפלופ העיתונאי הגדול אי פעם. תוהה לא פעם לגבי האלימות והאובססיה שלו כלפי. וחושבת שזה חזק ממנו." צייצה חסון.

בן כספית הגיב: "יקירתי, משכתי גם לצמה של ילדה אחת בגן דיקלה בחולון בשנות השישים. ועל פרשת אוחנה משנות התשעים לא היתה נגדי שום קובלנה או תלונה או דיבה בשום מקום כי מה שפרסמתי נכון עד רגע זה. מודה לך שהפעם לא טענת שאני מקנא בך. בקיצור, את יכולה להתנצל על שפיכת הדם. עוד לא מאוחר. כולנו טועים לפעמים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.