דקר ונעצר

תיעוד: תקף בסכין גבר שהעיר על שימוש בסמים

תמונה – דוברות המשטרה
גבר בן 34 נעצר לאחר שתקף בדקירות סכין גבר בן 20 שהעיר לו על עישון סמים במועצה המקומית קצרין. המשטרה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. תיעוד

חשוד בן 34, מקצרין נעצר לאחר שדקר צעיר בן 20 שהעיר לו על שימוש בסמים במועצה המקומית קצרין.

מהחקירה עלה, כי קודם לאירוע הדקירות, שהה החשוד בגן משחקים בקצרין ועישן קנביס בסמוך לקטינים שנכחו שם. מאחר והריח הפריע לקטינים ביקשו הם מהחשוד להתרחק מהם. מששמע זאת החשוד החל תוקף את אחד הקטינים ואף זורק לעברם אבנים, כך שהקטינים נמלטו מהמקום ואף השאירו שם את חפציהם. בעקבות האירוע התקשר הקטין לאחיו ותיאר לו את שארע. האח בן ה-20 הגיע לגן המשחקים ופגש בחשוד והחשוד איים בפניו כי ישבור את כל האצבעות של אחיו הצעיר. האח הרגיע את החשוד ועזב את המקום.

לפנות בוקר התקשר החשוד לאח הגדול ואיים שוב בפגיעה באחיו הצעיר. האח במטרה להרגיע את הרוחות תיאם להפגש עם החשוד בגן משחקים אחר במועצה. האח בן ה-20 הגיע יחד עם שניים מחבריו לגן משחקים, החל לשוחח עם החשוד כאשר לפתע שלף החשוד סכין מתוך קופסת עוגיות וגרם לפציעתו. האח יחד עם אחד מחבריו הדפו את החשוד עד אשר הסכין הושמטה מידו ונלקחה.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות והגישה היום (2/7) כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה בגין עבירות של נסיון ופציעה כשעבריין מזויין, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה סתם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.