"מעשה גבורה"

מצמרר: חלי בן זיקרי בראיון דומע "חלום בלהות"

תמונה – אלבום משפחתי
אלמנתו של הגיבור מיכאל בן זיקרי ז"ל שטבע לאחר שהציל משפחה מחורה מטביעה, סופדת בדמעות בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל: "חלום בלהות, ללכת לים עם בעלי ולחזור רק עם הכפכפים ומשקפי השמש שלו". האזינו לשיחה הדומעת

חלי בן זיקרי, אלמנתו של הגיבור מיכאל בן זיקרי ז"ל, שטבע למוות כשנכנס לאגם זיקים להציל אם ושני ילדיה ביום שישי, סופדת בבכי לבעלה ז"ל בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל: "חלום בלהות, ללכת לים עם בעלי ולחזור רק עם הכפכפים ומשקפי השמש שלו. הוא היה מלאך, גיבור"

האזינו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספר והצדיע למיכאל ז"ל: "אני מוסר בשמי ובשם כל אזרחי ישראל תנחומים עמוקים למשפחת בן זיקרי, על מותו של יקירם מיכאל בן זיקרי ז"ל שהקריב את חייו להצלת בני משפחה בחוף זיקים. זהו מעשה גבורה. יהי זכרו ברוך".

המועצה המקומית חורה השתתפה בצער המשפחה בפוסט שפורסם בפייסבוק הרישמי: "משפחת בן זיקרי היקרה, הסופר גבריאל גרסיה מארקס כתב " הפעם היחידה שמותר לאדם, להסתכל על אדם אחר מלמעלה, היא כאשר הוא עוזר לו לקום"

עוד נכתב: "ליבם של תושבי חורה כולה איתכם, אנו מחבקים אתכם ומרכינים ראש בעקבות מותו של מיכאל- גיבור אמיץ ואדם ערכי, שקפץ ללא היסוס כדי להציל אימא וילדיה, ושילם מחיר כבד מכל. ומבלי שעניין אותו דתם, מוצאם, נטייתם, ומבחינתו בראש ובראשונה היו בני אדם שיש להצילם. אין בפינו מילים שיוכלות להקל על כאביכם, מלבד זה שאנו תושבי חורה ננצור בליבנו תמיד את מיכאל זכרו לברכה ואת המעשה האצילי שעשה, ובתקווה שבני ובנות הישוב יזכרו את אותה נתינה ואותה הקרבה של מיכאל היקר. שלא תדעו צער. ראש מועצת חורה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.