התפתחות דרמטית

דיווח: המשטרה לא תחקור את 'המימד החמישי'

תמונה – כחול לבן
חקירת פרשת 'המימד החמישי' של ח"כ בני גנץ הופסקה והועברה לרשות להגבלים עסקיים, מחשש לזליגת מידע על עבודת המשטרה. עמית סגל: "הכל מדיף ריח כבד של טיוח"

התיק נסגר? לאחר שממלא מקום פרקליט המדינה לשעבר דן אלדד הודיע על תיחת חקירה בפרשת 'המימד החמישי', משטרת ישראל מסרבת לחקור את פרשת השחיתות לכאורה בחברה לשעבר 'המימד החמישי' בראשות ח"כ בני גנץ, מחשש לזליגת מידע על שיטת עבודת המשטרה, כך חושף אביעד גליקמן בחדשות 13. התיק הרגיש הועבר לרשות להגבלים עסקיים להמשך חקירה.

העיתונאי עמית סגל כתב: "כל כך מפתיע: המשטרה מרגישה ״לא בנוח״ עם חקירת הממד החמישי שמערבת שלושה מפכלים לשעבר. ראשית, מרגש לדעת שגם לגוף כמו משטרה יש רגשות. שנית, מאין התפרצות הרגש עכשיו? ארבעה חודשים החקירה קבורה אצלם. פתאום נזכרו? הכל מדיף ריח כבד של טיוח", צייץ סגל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.