משיב אש

נתניהו במתקפה: "הפגנת השמאל שמארגן ברק, שותפו של הפדופיל"

תמונה – באזזנט
ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף ומאשים את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בארגון ההפגנות נגדו: "יצא המרצע מהשק: דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק, שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב במתקפה חריפה נגד הפגנת השמאל אמש בירושלים: "יצא המרצע מהשק: דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק, שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין, אתמול מחוץ לבית ראש הממשלה בירושלים. בושה וחרפה."

אהוד ברק הגיב לאחר דקות לפוסט התוקפני של נתניהו: "נתניהו הוזה. מבוהל ומבולבל פונה להסתה ופייק ניוז. אלה לא הפלסטינים. זה עם ישראל שיוצא לרחובות. כי אין לחם, אין כסף, ואין דמוקרטיה. צא לחל״ת. ותתכונן לשלושה דיונים בשבוע במחוזי בירושלים"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הגיב: "אלפי דגלים הורמו אתמול בתל אביב ובירושלים, נגד השחיתות, נגד הניתוק, ונגד קבלת החלטות מזעזעת. אבל רק דגל אחד ראו עיניך אדוני ראש הממשלה? את האחרים אינך רואה? מי צריך להתבייש?"

צפו בסיכום: הפגנת הדגלים השחורים בבלפור

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.