זעם ברשת

הציוץ הוסר: פייק ליכודניק הפיל את 'ערוץ 12'

תמונה – צילום מסך ערוץ 12
ערוץ 12 נאלצו להסיר ראיון מהרשת על מפגין זועם נגד ראש הממשלה נתניהו', שהציג את עצמו "כליכודניק שרוף", במהלך ראיון זועם נגד נתניהו ל'ערוץ 12' מהפגנת העצמאים בתל אביב. צפו
הציוץ שהוסר

בעקבות סערה ברשתות החברתיות, ערוץ 12 הסירו דיווח מהטויטר על "הליכודניק", הרצל בן משה, שזעק נגד ראש הממשלה נתניהו, בראיון מהפגנת העצמאים בתל אביב ובראיון לעודד בן עמי הערב.

https://www.facebook.com/heli.sinai/videos/10220172408233961

העיתונאי שמעון ריקלין תקף: "שלום לאנרכיסטים והפעילים הפוליטיים בתקשורת. איזה עצב. כמה באסה. ״פעיל הליכוד״ שהראיתם אתמול בהתפרעויות חסרות האחריות. הוא בכלל לא מהליכוד. בהתפרעות הבאה נא להביא מישהו אמין יותר. בלי פוסטים ששיתף של כחול לבן. וגם תגידו לו מה לומר. אולי זה יהיה יותר משכנע. בברכה. שימעלה החשמונאי"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לא פספס את ההזדמנות ופנה לעורך המהדורה המרכזית של ערוץ 12 : "הוכיחו לך פה שהאדון אינו ליכודניק , ובכל זאת שמתם שוב במהדורה של 20:00,השאלה היא למה?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.