תיק 50 מיליון

נתניהו דורש לפתוח בחקירה פלילית

תמונה – לשכת עורכי הדין
תנועת הליכוד הגישה היום ליועץ המשפטי לממשלה דרישה לחקור מיידית את בני גנץ בעקבות "תיק 50 מיליון" שנחשף היום בדו״ח חמור ביותר של מבקר המדינה.

השר יריב לוין התייחס הערב במסיבת עיתונאים דחופה של הליכוד: "היום פורסם דו"ח חמור מאוד של מבקר המדינה, תיק 50 מיליון. תיק חמישים מיליון חייב להיחקר מיד. אני קורא ליועמ"ש להודיע מיד על פתיחה בחקירה של כל ההיבטים של פרשה חמורה זו. זוהי שעת מבחן למערכת אכיפת החוק ולאמון הציבור. קראתי את התגובה המבישה של מפלגת לפיד גנץ לדוח המבקר. הם אומרים, בגנץ לא נפל דופי. רבותי איזו צביעות, איזה סטנדרט כפול, איזה זלזול בציבור. מדובר לא רק על פרשה חמורה הנוגעת להתנהלות המשטרה אלא על בני גנץ, מועמד לראשות הממשלה, שלפי דו"ח המבקר ניצל את קשריו והציג מצגים שקריים והוציא 4 מיליון שקלים ללא מכרז ובניגוד לדין. הציבור לא יסכים לקבל אכיפה לא שיווניות של החוק וסטנדרט כפול עם יחס אחד ומחמיר לרה"מ ויחס אחר ומקל לבני גנץ.

"ראשי מערכת אכיפת החוק הם אלה שקבעו סטנדרט ברור לפיו כל המידע צריך להיות מובע בפני הציבור לפני הבחירות. אם כך בעניינים של סיגרים או כתבות באינטרנט שמקומם אפילו לא בוועדת האתיקה, בוודאי שכך חייב להיות בפרשה שעניינה ניסיון לקבל תוך הצגת מייצגים שקריים עשרות מיליוני שקלים מכיסם של אזרחי ישראל. זוהי אחריות ישירה של בני גנץ. הוא נמצא בלב הפרשה ופעולותיו שעולות מדו"ח המבקר הן ההפך הגמור מהיושרה המינימאלית המצופה לכל אדם, ובטח לאיש ציבור.

שידור חי ממסיבת עיתונאים דחופה של הליכוד "דורשים לפתוח בחקירה פלילית מיידית נגד גנץ ואלשיך" • בעד? שתפו

פורסם על ידי ‏באזזנט‏ ב- יום רביעי, 27 במרץ 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.