בניגוד לתקנות

חוסר אחריות: מסיבת סיום המונית – בבית הספר בו התרחשה התפרצות הקורונה

תמונה – צילום באזזנט

למעלה ממאה תלמידי תיכון הגימנסיה בירושלים השתתפו אמש (יום ראשון) פיזית במסיבת סיום סוף השנה בבית הספר, חלקם ללא מסכות, ללא שמירת מרחק, ובניגוד מוחלט להגבלות הקורונה והנחיות הבריאות. מדובר באותו תיכון בו אירעה התפרצות קורונה רחבה לפני חודשיים, בעקבותיה יותר ממאתיים תלמידים ומורים נדבקו, ומאות נוספים נשלחו לבידוד.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לאירוע שהתקיים בניגוד להוראות החוק: "האירוע התקיים ללא אישור או ידיעת העירייה".

מבית הספר נמסר הבוקר בתגובה: "אמש התקיים אירע סיום הלימודים של מחזור ק' בגימנסיה העברית. בשונה לחלוטין מבשנים קודמות, לא היה זה בנשף ולא במסיבה – רחוק מכך. עקב הנחיות הקורונה ציינו התלמידים את סיומן של 12 שנות לימודים ללא הוריהם ובני משפחתם, ללא חבריהם לשכבה בשש השנים האחרונות וברוב המקרים אף ללא כל חבריהם לכיתה. קבוצות התלמידים הגיעו לבית הספר בהפרש של לפחות 40 דקות אחת מהשנייה כדי למנוע מפגש ביניהן, התלמידים חויבו בעטיית מסיכה, מדידת חום בכניסה לבית הספר ומסירת הצהרת בריאות. 
בהמשך, לאחר ברכות קצרות וחלוקת תעודות גמר 12 שנות לימוד, התכנסה כל קבוצת תלמידים למעגל רחב בשטח הפתוח כדי שיוכלו להיפרד כראוי, ולאחר מכן התפזרו. הורי התלמידים עשו מאמצים להקנות אוירה חגיגית ומשמחת לאירוע בעזרת מעט מוזיקה ודוכן שתייה קלה שארגנו. במהלך האירוע נדרש צוות המורים להתמודד עם אכיפת חובת המסיכה והמגבלות האחרות. היה באירוע זה עצב כפול – עצב על הפרידה מתלמידים אהובים שנאלצו לספוג במהלך שנתם האחרונה במערכת החינוך כל כך הרבה אכזבות ומפחי נפש ועצב על המעט כל כך שיכולנו לתת להם לפרידה בתנאים ובמגבלות הנוכחיים. אנו בטוחים כי התהליך החינוכי שאותו עברו תלמידינו במהלך שנותיהם בגימנסיה לא היה לשווא ושערכן של שנים אלו יגבר על האכזבה מהאופן שבו הגיעו לימודיהם לכדי סיום".
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חוסר אחריות: מסיבת סיום המונית – בבית הספר בו התרחשה התפרצות הקורונה"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.