שינוי בתכנית

תכנית נתניהו – אלו האוכלוסיות שיקבלו יותר

תמונה – לע"מ

שינויים בתכנית המענקים בת 6 מיליארד השקלים

שינויים בתכנית המענקים המיוחדת שעליה הכריזו ראש הממשלה ושר האוצר ישראל כץ . קבינט העל הכלכלי קיבל את דרישת מפלגת כחול לבן, דרישה לפיה המענק לשכבות המוחלשות יוגדל משמעותית. על פי המתווה החדש שהתקבל, האזרחים שככל הנראה יקבלו 750 שקלים נוספים לסכום לו הם כבר זכאים הינם מקבלי הקצבאות הבאות: סיעוד, קצבת נכות, הבטחת הכנסה, עולים חדשים, מובטלים מעל גיל 67 וקשישים מקבלי הבטחת הכנסה.

מדובר בשמונה מאות אלף אזרחים. כמו כן סוכם כי את המענק לא יקבלו עובדי מדינה שמרוויחים מעל שלושים אלף שקלים בחודש, ועצמאים המרוויחים יותר מ-640 אלף שקלים בשנה. שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ אמר בסיום הדיון על חלוקת המענקים לאזרחים: "חשוב מאוד שהמסר יהיה כי השכבות החלשות עומדות בראש סדר העדיפויות בתקופה זו, והם יהיו חלק מהתנעת המשק" 

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול בישיבת הממשלה : "הדגש החשוב ביותר בתכנית יהיה על המהירות, גם במנגנון וגם בהחלטות. לכן הדיון צריך להתבצע ביממה הקרובה ולא יאוחר מזה, כדי שנוכל להביא למימוש הדבר במהירות האפשרית". השרה אורית פרקש הכהן אמרה: "הצלחנו לשנות את תוכנית המענקים כך שהיא תביא לידי ביטוי את השוני באוכלוסייה, ויותר כסף יגיע למי שזקוק לו באמת. לא אהבתי את התכנית הזו כידוע כלל. ולכן עמדנו לפחות על תיקונה, כמו שהתחייבנו. כעת אנחנו בכחול לבן מרכזים תוכנית כוללת שתדאג למנועי הצמיחה ותוגש לאישור כחלק מהתקציב".

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!