רק בן 4

הטרגדיה בדימונה: אביו של הילד – ״אל תגידו לי זה לא יקרה״

תמונה – אילוסטרציה | מד״א

״מבקשים שיניחו לנו״

הילד בן הארבע שנפטר אתמול לאחר שנשכח במשך שעות ברכב הובא היום למנוחות. אביו של הילד אמר הבוקר: "אנחנו מזועזעים". בן משפחה נוסף אמר: "קראנו חלק מהתגובות ברשתות החברתיות, וזה פגע בנו מאוד"

המשפחה ביקשה מכלי התקשורת לא לסקר או להגיע להלוויה. בן משפחת הילד אמר: "אנחנו מבקשים שייתנו לנו את השקט שלנו. מבקשים שיניחו לנו".

האב הכאוב אמר: "אל תגידו שלי זה לא יקרה, זה יכול לקרות לכולם". מעדות האם עולה כי משפחת הילד חזרה לביתה מבילוי בבריכה, והילד שנרדם ברכב הושאר ונשכח בספסל האחורי.

כעבור זמן ממושך הבינו שהילד לא בבית, הן מיהרו אל הרכב ומצאו אותו שם במצב קשה מאוד. הם העלו את הילד אל הבית והזעיקו במקביל את כוחות ההצלה.

צוותי הרפואה של מד"א ביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב אנוש, שם נקבע מותו. חובש בכיר במד"א, יונתן איפרגן, שלקח חלק בפעולות החייאה של הילד, סיפר אמש: "הגעתי למקום וסימנו לי להיכנס לתוך בית. ראיתי את אחד השכנים מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד 101 של מד"א". יהי זכרו ברוך.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.