אלימות בבירה

34 עצורים בהפגנת הדגלים השחורים בבלפור

תמונה – באזזנט

עשרות מעצרים והתנגשויות אלימות בין עשרות אנרכיסטים לכוחות משטרה

אמש (שלישי) התקיימה הפגנת ענק במרכז ירושלים, סמוך למעון ראש הממשלה. בהפגנה השתתפו אלפי מפגינים, רקע המחאה לא ברור בשל ריבוי המסרים של השלטים במחאה, רבים מהשלטים קוראים לנתניהו להתפטר. מאות מפגינים התעמתו עם השוטרים המוצבים במקום. המשטרה הפעילה מכתזית (משאית להתזת מים עכורים) נגד הקבוצה האלימה, כמו כן בוצעו עשרות מעצרים בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר.

מוקדם יותר אתמול הודיעה דוברות משטרת ירושלים כי אישרה לכאלף מפגינים לקיים את ההפגנה, אך הדגישה זלא תאשר למפגינים לקיים צעידה ברחובות העיר. כמה שעות לאחר מכן התקפלה המשטרה והודיעה כי תאפשר למפגינים גם לקיים תהלוכה. המפגינים החלו את המחאה מול מעון ראש הממשלה, ולאחר מכן צעדו אל משכן הכנסת, משם חזרו המפגינים אל סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.