מענק בשינוי

האם תכנית המענק המיוחד של נתניהו שוב תשתנה?

תמונה – לע״מ

התייעצויות בלשכת ראש הממשלה | יתכן ותוכנית המענקים תעבור שינויים נוספים

במשרד מנסים להוסיף גם ניצולי שואה במצב קשה ונכי צה"ל לאוכלוסיות שיזכו למענק מוגדל. בכירי המגזר הציבורי צפויים לקבל אתהכסף בסופו של דבר. גפני מתעקש: תוספת למשפחות ברוכות ילדים. כך דווח הערב בחדשות 13

בנוסף, הכוונה לשלול את המענק מעובדי המגזר הציבורי שמרוויחים יותר מ-30 אלף שקלים על מנת לממן את המענקים המוגדלים ככל הנראה לא תצא לפועל, בשל טענה לאפליהלכן, מנכלים במשרדי הממשלה או שופטים, למשל, יקבלו מענק כספי זהה לאזרחים המרוויחים שכר מינימום.

בין היתר, קיימת הערכה בסביבת ראש הממשלה שח״כ משה גפני, יושב ראש ועדת הכספים, יתעקש על תוספת לקצבאות לילדים גם עבור משפחות בהם יש יותר משלושה ילדיםגורמים כלכליים שמעורים בגיבוש התוכנית העריכו בפני חדשות 13 כי לא תהיה ברירה אלא להגדיל את הקצבה למשפחות מרובות ילדים.

בשל השינויים, במידה ואכן יתקיימו, עלות התוכנית צפויה להתייקר עד ל-7 מיליארד שקלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.