נבחר

מנכ"ל ורופא: נתניהו מינה פרויקטור קורונה

תמונה – לע״מ

נתניהו מינה את פרופ׳ גמזו לפרויקטור הקורונה

לאחר סאגת פרופ' גבי ברבש, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על מינוי של מנכ"ל בית החולים רוני גמזו לפוייקטור שינהל את משבר הקורונה: ״החלטתי למנות את מנהל בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, לתפקיד פרויקטור הקורונה הלאומי. רוני הוא בעל ניסיון ניהולי רב שנים במערכת הבריאות, שכיהן בעבר גם כמנכ"ל משרד הבריאות והקים בתחילת משבר הקורונה את פרויקט "מגן אבות ואמהות" להגנה על אנשי גיל הזהב מהקורונה. נעבוד יחד וננצח. בהצלחה רוני!״, הוסיף נתניהו.

אמש (רביעי), מעט לפני חצות, הודיע פרופ׳ גבי ברבש, שהיה אמור להתמנות לפרויקטור הקורונה – כי הוא מוותר על המינוי. ברבש הודיע כמה שעות קודם כי אם לא ימונה עוד באותו ערב – יסיר את מועמדותו. הרקע למחלוקת הוא רוחב הסמכויות שיוענקו לפרויקטור. כאמור, ברבש איים – ומימש את איומו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.