מתריעה

סאגת חדרי הכושר – ח"כ יפעת שאשא ביטון: "חדרי הכושר לא יכולים להיפתח ולהיסגר"

תמונה – עדינה ולדמן, דוברות הכנסת

ח״כ ד״ר יפעת שאשא ביטון, יו״ר וועדת הקורונה, בשעה זו בדיון שמכנסת וועדת הקורונה: ״אני עוד לא יודעת מה תהיה ההחלטה אבל חשוב שהדברים ייאמרו, אני לא מוכנה לפתוח את ענף חדרי הכושר ושאחרי שעתיים יסגרו אותו בצו חדש. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ולגלות אחריות גם שלא נוח. חשוב לי להשאיר פתח למתווה של הממשלה לפתיחת חדרי הכושר כך שיישארו פתוחים לאורך תקופה ולא ייפתחו וייסגרו.

בהחלטות הקודמות הנסיבות היו מעט שונות. בעניין הים והבריכות הגענו להסכמה עם הממשלה ולכן היה ברור שאנחנו פותחים אותם אך לא ייסגרו אותם, המסעדות כבר היו פתוחות כשלקחנו את ההחלטה ואנחנו פשוט השארנו רצף פעילות. אני רוצה שכל החלטה שתקבל כאן הוועדה תהיה באופן אמיתי ההחלטה הטובה ביותר כי הענף חייב יציבות. חדרי הכושר לא יכולים להיפתח ולהיסגר.״

בפעם הקודמת שביטון הצביעה בניגוד לעמדת הקואליציה, ח"כ אביגדור ליברמן החמיא לה וכתב: "שאפו לח"כ שאשא ביטון על העמדה האמיצה, על זכותם של חברי הכנסת להצביע בהתאם להיגיון ולשכל הישר ולא בהתאם לאינטרס פוליטי צר של הקואליציה" לאחר אותה הצבעה, זעם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר וצעק על יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון: "אני אדיח אותך, תשכחי מיו"ר הוועדה", השרה שאשא ענתה בתגובה: "אתם תלמדו להתנהל"

בציוץ בטוויטר המשיך זוהר לתקוף את ביטון: "צר לי שחברת כנסת מהקואליציה בחרה בדרך פופוליסטית וחסרת אחריות על גבם של הרשויות הנלחמות למניעת מגפת הקורונה והחליטה לפעול כנגד עמדת הקואליציה. במקום להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לממשלה לנהל את המשבר הזה באופן אחראי, היא בחרה לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה. לא נוכל לסבול התנהגות כזו."

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "סאגת חדרי הכושר – ח"כ יפעת שאשא ביטון: "חדרי הכושר לא יכולים להיפתח ולהיסגר""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!