סערה בצה"ל

רוצה להתאסלם: חיילת אותרה בכפר ערבי

תמונה – ארכיון: חיים צח לע"מ
חיילת צה"ל בת 22 המשרתת בקריה בתל אביב, אותרה בכפר ערבי לאחר כשבוע שלא יצרה קשר עם בני משפחתה. עדכון: ערב שבת התקשרה הנערה והודיע כי היא חוזרת לביתה

הפרשה שמסעירה את צה"ל: חיילת בת 22 המשרתת בקריה בתל אביב יצרה קשר עם משפחתה לאחר שבוע של היעדרות. בשיחה עם משפחתה הודיעה הצעירה כי היא נמצאת בכפר ערבי וברצונה להתאסלם.

"חוששים שהיא תתאסלם. הערבים שם מדרדרים אותה לסמים ועוד דברים רעים", חוששים בני משפחתה בשיחה עם אתר 'הקול היהודי'.

"בתחילת השבוע, היא יצרה קשר עם אביה ומסרה להם שהיא החליטה להתאסלם", סיפר לאתר 'הקול היהודי' אדם המקורב למשפחתה. "המפקד שלה ניסה לדבר איתה, ההורים שלה ניסו. היא אמרה שגם אם היא תחזור הביתה היא תלך עם ערבים. ההורים שלה כבר מותשים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ל'קול היהודי', על החשש מחשיפת פרטים מפעילותה הצבאית לגורמים זרים: "החיילת משרתת בתפקיד מנהלתי שאינו מבצעי ואינו מסווג. לטיפול באירוע שותפים המשטרה הצבאית ומפקדיה של החיילת. צה״ל פועל על מנת להחזירה לשירות פעיל".

מארגון להב"ה נמסר: "אנחנו נתקלים במקרים רבים מאוד של חיילות שבקשר עם ערבים, גם בתפקידים מסווגים. זה יכול להביא לסכנה למדינה. אנחנו דורשים מצה"ל להקים יחידה מיוחדת בצה"ל שתטפל בנושא הזה, שלא יעבירו סודות לערבים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.