גלריית ענק

הפגנת מוצ"ש: לשחרר את עזה וביבי הביתה

תמונה – באזזנט
אלפי בני אדם השתתפו בהפגנות מוצ"ש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור. המפגינים קראו 'ביבי הביתה' וצדק לאיאד. צפו בתקציר

הפגנות בלפור: משטרת ישראל נערכה בכוחות מתוגברים במיוחד באזור מעון ראש הממשלה בירושלים. 12 חשודים נעצרו/עוכבו בחשד לעבירות שונות של הפרת הסדר הציבורי ותקיפת מפגינים אחרים.

במהלך ההפגנה הותקף מילולית ניצב דורון ידיד, לאחר שכינה לפני כשבועיים את המפגינים אנרכיסטים ושמאלנים.

במהלך המחאות, המשטרה פעלה לשמירה על בריאות ציבור המשתתפים, וחילקה מסיכות למשתתפים. במקרים אחרים בוצעה אכיפה נגד מי שלא עטה מסיכה כלל.

"על אף מחאה לגיטימית של מרבית המפגינים, שהתפזרו מרצונם, נותרו במקום קומץ מפגינים שסרבו להתפזר לאחר שהמשטרה הכריזה מספר פעמים על סיום המחאה וביקשה מהמפגינים לעזוב את המקום מרצונם, ועל כן המשטרה לבסוף נאלצה לפעול על מנת לפזרם ולהשיב את הסדר הציבורי ולפנות את הצומת, נמסר בהודעת המשטרה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!