הנרצח ה-55

רצח באום אל פאחם

תמונה – משטרת ישראל

חאלד וליד ג'עו, תושב אום אל-פחם בן 30 לחייו, נרצח הבוקר (ראשון) ביריות בעיר. בנוסף, באירוע נפצע גבר גם הוא בשנות ה-30 לחייו באורח בינוני. מצבו של הנרצח הוגדר קשה בזירת הירי, הוא פונה יחד עם הפצוע השני לבית החולים העמק בעפולה, שם קבעו הרופאים את מותו. מתחילת השנה נרצחו במגזר הערבי 55 בני אדם. 

הנרצח. חאלד וליד ג'עו
המשטרה מסרה כי "כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה על-ידי חוקרי הזיהוי הפלילי, לבחינת הרקע והנסיבות".
שני בני משפחה של ג'עו נרצחו בעבר. אחד מהם הוא מחמוד מופיד אגבאריה. השני הוא מוחמד זיאד אגבאריה. אמש נרצח ביפו עלי חמאד, בשנות החמישים לחייו, תושב העיר. הוא נמצא בדירה כשהוא פצוע אנושות ופונה לבית החולים וולפסון בחולון, שם קבעו הרופאים את מותו.  פרמדיק מד"א סיפר: "כשהגענו לרחוב הובילו אותנו לתוך דירה שבה שכב פצוע כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי פינוי לבית החולים, כשמצבו קריטי".
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.