הכנסת תתפזר?

לקראת בחירות? "שבוע של הכרעות"

תמונה – דוברות הכנסת

איום הבחירות ממשיך לרחף

אחרי השבוע הפוליטי הסוער בשבוע שעבר, הבוקר מצייץ חבר הכנסת ויושב ראש הקואליציה מיקי זהר בחשבון הטוויטר שלו את המילים: "שבוע של הכרעות"

כזכור, בשבוע שעבר סערה מליאת הכנסת בעקבות אישור הצעת החוק (טרומית) האוסר על טיפולי המרה. בנוסף, סוגיית תקציב המדינה טרם באה על מקומה, כששני הצדדים ממשיכים להתבצר בעמדותיהם. כחול לבן מתעקשת על תקציב דו שנתי, בליכוד מתעקשים על תקציב מדינה חד שנתי.

אך נראה שגם בליכוד טרם סידרו את הקלפים לקראת אפשרות של בחירות. שר האוצר ישראל כץ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר קיימו עימות אישי בוועדת הכנסת על הפיצויים לבעלי האולמות. בין חילופי הדברים שר האוצר, ישראל כץ הגיב בזעם על התערבותו של זוהר בוועדה: "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים." וזוהר לא נשאר אדיש וענה בתגובה: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ?",  העימות בין השניים לא עצר שם ופלש במהרה גם לרשתות החברתיות דבר שגרר האשמות חולפות ברשת. רונית כץ, אשתו של שר האוצר ישראל כץ החליטה לא לשתוק על האמרה של זוהר ולשגר מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע.

השר דרעי אמר בשבוע שעבר: "אנחנו על סף תהום, וזו לא הגזמה. המדינה לא יכולה לאפשר שיתוק פוליטי. זה הזמן לגלות אחריות ולהפסיק לשחק ברוגז, אסור לתת יד להרס הקואליציה והקדמת הבחירות", כך כאמור השר אריה דרעי לעיתון ש"ס 'הדרך'. להזכירכם, השר דרעי חתום עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ,  כי הוא ערב למימוש הרוטציה עם בנימין נתניהו. המשמעות היא במידה ונתניהו לא יעמוד בהבטחה, מפלגת ש"ס תפרוש מהממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.