סערת המכתזית

עמית סגל נגד נתניהו: "מצופה ממנו ומשריו לגנות את המתקפות האלימות"

תמונה – באזזנט

העיתונאי עמית סגל מותח ביקורת על שתיקת ראש הממשלה נתניהו נגד האלימות שהופנתה אמש נגד מפגיני השמאל: "אם מפגין משמאל היה דוקר או מרסס בגז פלפל מפגין מימין היינו שומעים כנראה מראש הממשלה. מצופה ממנו ומשריו לגנות את המתקפות האלימות מכל כיוון."

ראש הממשלה החליפי בני גנץ צייץ: "הזכות להפגין קדושה. מי שמרים יד על מפגינים ומאיים באלימות חייב להיענש בחומרה. אני סומך על רשויות אכיפת החוק שישימו את ידיהן על התוקפים וימצו עימם את הדין."

שר החוץ גבי אשכנזי תקף: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפות האלימות של מפגינים הערב וקורא למשטרה לפתוח בחקירה ולבוא חשבון עם התוקפים. אפס סובלנות לאלימות בכל צורה שהיא לפני שיהיה מאוחר מדי. זכותם של אזרחים במדינה הזו לצאת ולהפגין ואדאג לשמור על זכות זו בכל דרך."

ח"כ יעקב מרגי מש"ס התייחס לדרישת ח"כ מיקי חיימוביץ מ'כחול לבן', לכנס ועדה בכנסת על שימוש המשטרה במכטזית: "‏מה קרה שהתעוררתם? המכתזי"ת בשימוש המשטרה שנים רבות ואני ממליץ לכם להמתין עם הדיון על המכתזי"ת בשל יעילות הדיון עד שהמשטרה תתיז איתה את הבואש המצחין. מוסר כפול או עיוורון צבעים?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!