מבקר

העיתונאי שי גולדן: "הם הבריחו אותי מהשמאל הציוני, בגלל שאני נותן רוח גבית לביבי"

תמונה – פרטי

העיתונאי שי גולדן נגד השמאל הישראלי

איש התקשורת גולדן מותח הבוקר ביקורת על חבריו לדרך הפוליטית. בריאיון שהעניק לארז תדמור ברדיו גלי ישראל, מספר העיתונאי כי הוא מותקף בסביבתו הקרובה בשל דעותיו. גולדן, שמתח לאחרונה מספר פעמים ביקורת סביב המחאות המתקיימות מרחוב בלפור, מול מעון ראש הממשלה, טוען כי השמאל הציוני נעלם ובמקומו צמח שמאל פוסט ציוני שדאגתו היא בין היתר לפליטים ולכיבוש, כהגדרתו.

שלט בהפגנה בבלפור | צילום: באזזנט

״אני רואה בעיניים של חלק מאלו המפגינים בבלפור – שנאה. שנאה בעיניים. אותי הבריחו מהשמאל הציוני, אמרו לי שאני לא שמאלני. אז אני שואל; אז מה אני? והם אומרים לי: אם אתה נותן רוח גבית לביבי – אתה לא שמאלני״ אומר גולדן לתדמור. ״השמאל הציוני סיים את דרכו ההיסטורית. היום יש שמאל פוסט ציוני, אין לי מושג מה החזון שלהם, זה לא החזון שלי בכל אופן״ הוא מוסיף. צפו בריאיון המלא:

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "העיתונאי שי גולדן: "הם הבריחו אותי מהשמאל הציוני, בגלל שאני נותן רוח גבית לביבי""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.