תמונות ראשונות

סוכל פיגוע: צה"ל פתח באש על מחבלי חיזבאללה

תמונה – צילום: משרד הביטחון
אש נורתה אל חולייה שחצתה את הגבול באיזור הר דב, המחבלים נמלטו ללבנון, אין נפגעים לכוחותינו. לאחר תגובה צבאית בירי פגזים, הוחלט על חזרה לשגרה ופתיחת הצירים לתנועת אזרחים / צפו בתמונות ראשונות

ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ עזבו את משכן הכנסת בעקבות האירוע הביטחוני בגבול הצפון ומכונסים בשעה זו לדיון בקריה בתל אביב.

דוב"ר צה"ל מסר: בעקבות אירוע ביטחוני בגזרת הר דב הנחיות לתושבי הצפון על קו הגבול, התושבים נדרשים לשהות בבתים. חל איסור על כל פעילות במרחב הפתוח, לרבות עבודות חקלאיות, אתרי נופש ותיירות. בשלב זה, הצירים במרחב חסומים, יש להימנע מביצוע נסיעות שלא לצורך.

בישיבת סיעת 'הליכוד' הזהיר ראש הממשלה נתניהו את חיזבאללה: "‫אנו עוקבים כל הזמן על מה שמתרחש בגבולנו הצפוני. אנו שומרים על המדיניות שקבעתי לפני שנים: לא נאפשר לאיראן להתבסס בגבולנו. לבנון וחיזבאללה ישאו באחריות לכל התקפה שתצא משטח לבנון נגדנו. צה״ל ערוך לכל תרחיש. אנחנו פועלים בכל הזירות למען ביטחון ישראל – קרוב לגבולותינו והרחק מגבולותינו‬."

‫אנו עוקבים כל הזמן על מה שמתרחש בגבולנו הצפוני. אנו שומרים על המדיניות שקבעתי לפני שנים: לא נאפשר לאיראן להתבסס בגבולנו. לבנון וחיזבאללה ישאו באחריות לכל התקפה שתצא משטח לבנון נגדנו. צה״ל ערוך לכל תרחיש. אנחנו פועלים בכל הזירות למען ביטחון ישראל – קרוב לגבולותינו והרחק מגבולותינו‬.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Monday, July 27, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.