בכוננות

ראש הממשלה בפיקוד צפון: "אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי"

תמונה – צילום: קובי גדעון, לע"מ

נתניהו לאחר התקרית בגבול ישראל-לבנון: "הפעולה אתמול הייתה חשובה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר (שלישי) סיור והערכת מצב ביטחונית בפיקוד הצפון של הצבא, בהשתתפות הרמטכ"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד הצפון, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ ובכירים נוספים במערכת הביטחון, ושמע סקירות ביטחוניות לאחר סיכול הפיגוע אמש בהר דב

נתניהו, היום | צילום: קובי גדעון, לע"מ

רה"מ בנימין נתניהו אמר בין היתר: "הפעולה אתמול הייתה חשובה, היא מנעה חדירה לשטחנו. כל מה שמתרחש כרגע זו תוצאה של ניסיון להתבסס צבאית באזורנו על ידי איראן וגרורותיה בלבנון. נסראללה משרת את האינטרס האיראני הזה על חשבון לבנון. אני לא מציע למישהו לנסות את צה"ל או את מדינת ישראל. אנחנו נחושים להגן על עצמנו".

נתניהו וכוכבי, היום | צילום: קובי גדעון, לע"מ

עוד אמר ראש הממשלה בתום הערכת המצב: "אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי. אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסכל את ההתבססות הצבאית האיראנית באזורנו. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו, ואני מציע לחיזבאללה לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה הזאת. ישראל ערוכה לכל תרחיש".

אתמול בהצהרה שמסרו לתקשורת רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ, אמר נתניהו: "נסראללה מסבך את לבנון בגלל אירן. היום חוליה של חיזבאללה חדרה לשטח ישראל. בהיערכות טובה בשטח צה"ל סיכל את הניסיון. אנחנו רואים את הניסיון לחדור לשטחנו בחומרה רבה. נסראללה ולבנון נושאים באחריות לאירוע. נסראללה צריך לדעת שהוא משחק באש. כל התקפה נגדנו תיענה בעוצמה רבה".

שר הביטחון בני גנץ אמר: "אזרחי ישראל, חוליית מחבלי חיזבאללה חדרה לשטח ישראל בניסיון לפגוע בלוחמי צה"ל. הלוחמים פעלו במקצועיות ובדיוק רב ומנעו אירוע קשה שיכול היה לגבות חיי אדם. ישראל נחושה מאי פעם למנוע פגיעה בריבונותה או בחייליה ובוודאי שבאזרחים. לבנון וסוריה הן מדינות ריבוניות והן יישאו באחריות על כל פעולת טרור. מי שיעז לבחון את צה"ל מסכן את עצמו ואת המדינה ממנה פועל. כל פעולה תביא לתגובה עוצמתית, חדה וכואבת. אני מבקש לומר בבירור: צה"ל מוכן להגיב, צה"ל מוכן לתגובה. ישראל ומערכת הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום שיידרש קרוב או רחוק ככל שיהיה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "ראש הממשלה בפיקוד צפון: "אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.