איך אפשר?

הותר לפרסום: אלו הסייעות החשודות בהתעללות בגן בשפלה

תמונה – אילוסטרציה

הותר לפרסום: רוחמה סעד ונירית שוויד הן החשודות בהתעללות בפעוטות בגן בשפלה

המשטרה ביקשה להאריך היום (שלישי) את מעצרן של נירית שוויד ורוחמה סעד, הסייעות החשודות בהתעללות קשה בפעוטות בפעוטון באזור השפלה. הסייעות הובאו הבוקר לבית המשפט. החשד נגד השתיים הוא תקיפה כלפי חסרי ישע. אמהות הילדים בהם על פי החשד התעלו השתיים – פרצו במהלך הדיון בבכי. על פי החלטת בית המשפט, קיים חשד סביר נגד הסייעות, מדובר בעבירות אלימות שהופנו כלפי תינוקות. מעצר הסייעות הוארך בשלושה ימים. מבעלי הגן נמסר בתגובה: "שותפים לתחושת ההלם והזעם המופנים אל המעורבות שנהגו בתינוקות חסרי ישע כמפלצות".

עורך הדין עדי כרמלי, שאותו שכרו משפחות הילדים, אומר: "מדובר באירוע קשה ושיטתי. מצפייה בסרטונים עולה כי מדובר במסכת אירועים ואלימות קשה וברוטלית כלפי קטינים חסרי ישע. אנו מצפים מהמשטרה שתפעל בנחרצות ובנחישות ותדאג למצות את הדין עם החשודות".

אחד ההורים, שהתקין את מצלמות האבטחה בגן, הופתע לגלות את המראות המזעזעים. אתמול הוא זימן את הורי הילדים והציג בפניהם את הסרטונים. לאחר מכן הם הגישו תלונה נגד העובדות שתועדו פועלות באלימות לכאורה כלפי הילדים. "הסרטונים מזעזעים", סיפר לאביו של לאחד הפעוטות. "לא ראינו דבר כזה מעולם, כל ההורים בוכים פה. הסייעות בסרטונים בועטות להם לראש כשהם ישנים. הן קשרו אותם ונתנו להם מכות. באחד הסרטונים הסייעות זרקו לתינוקות אוכל על הרצפה וקראו לילדים לבוא לאכול מהרצפה. הורה אחר הוסיף: "הסייעות זרקו על התינוקות מגבונים על הראש ונתנו להם סטירות. שמו לתינוקות שמיכות על הראש. פשוט נורא". עשרות מהוריי ילדי הפעוטון דרשו בתחנת המשטרה לראות את החומרים שתועדו במצלמות האבטחה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!