הסתה או אומנות?

שוב: מיצג מחאה נגד נתניהו בכיכר רבין

תמונה – צילום מסך: תמר לוי
על רקע ההפגנות הסוערות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מיצג מחאה בדמותו של נתניהו הוצב הבוקר בכיכר רבין בתל אביב. השרה רגב: "יש מי שאולי רומז שגם עתידו של ראש הממשלה יהיה כעתידו של הסועד האחרון?!" צפו

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה בחריפות על מיצג 'הסעודה האחרונה' שהוצג הבוקר בכיכר רבין במחאה נגד ראש הממשלה נתניהו: "בערבו של תשעה באב יש מי שבחר ללבות עוד ועוד שנאה וקיטוב בעמנו. יש מי שאולי רומז שגם עתידו של ראש הממשלה יהיה כעתידו של הסועד האחרון?! זה רק עניין של זמן שיגיע מיצג הגרדום וחבל התלייה. זו לא הסתה אלא קריאה לפעולה. אני קוראת לרון חולדאי תפסיק לעצום עיניים והסר לאלתר את מיצג ההסתה."

השר יובל שטייניץ תקף בחריפות: "הפסל שהוצב הבוקר בכיכר רבין אינו אמנות, אלא התרת דמו של ראש הממשלה. חייבים לעצור את האלימות הפושה ברחובות – מימין ומשמאל – לפני שיהיה מאוחר מדי. אני קורא למערכת האכיפה למצוא את הבריונים שהכו אמש מפגינים ואת האחראים לפסל המסית ולמצות איתם את הדין."

יוסף, תושב תל אביב שנכח במקום אמר לכתב אור רביד: "אני מבקש סליחה מנתניהו, זה לא מגיע לו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!