נאום ההתקפה

השר אמסלם הטיח: "שחצנים, האלימות טבועה בכם"

תמונה – עדינה ולדמן, דוברות הכנסת
שר הדיגיטל דודי אמסלם מעל בימת הכנסת, מוקדם יותר היום, תוקף את השמאל ואת האופוזיציה. ח"כ רם בן ברק תקף את אמסלם: "אתה בושה לבית הזה"

עימות במליאה

על רקע המהומות אמש בתל אביב לאחר ההפגנה מתחת לביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה (הליכוד), תקף הבוקר השר דודי אמסלם (הליכוד) את חברי האופוזיציה, בנאום שנשא במסגרת דיון על חוק הלאום שהתקיים בכנסת. בנאום, שגרר תגובות וביקורת, אמר אמסלם בין היתר: "אנחנו שומעים את שר המשפטים מצפה מראש הממשלה לגנות את האלימות. רבותיי, אתם מסיתים נגד ראש הממשלה ארבע שנים על בסיס יומי. לא מעניין אתכם. את התחלתם בכל הפילוג הזה במדינת ישראל. אתם וכל המערכות שתומכות כמו הפרקליטות. חברים של ניסנקורן, טבועה בכם האלימות הבסיסית, אתם האנשים הכי אנטי-דמוקרטיים. אתם לא מקבלים את הכרעת העם. אתם לא תקבלו אותה לעולם כל עוד לא נבחרתם. אתם קוראים לציבור הימני אוכלי עשב. בגלל שאתם יהירים, שחצנים מתנשאים ומאמינים לבלוף של עצמכם. אתם חושבים שמותר לכם הכול במדינת ישראל. בתשעה באב אני צריך לדבר ככה עליכם? אתם לא מתביישים? אתם הופכים את היוצרות. אתם מדברים עכשיו כמו הקוזאק הנגזל, כאילו, 'אנחנו נגד אלימות? אנחנו בכלל בחוג לספרות עכשיו'. תראו מה אתם עושים. את עקירת השלטים, האבנים, המכות לשוטרים. תראו שאתם עוברים על חוק הקורונה בלי מסכות, בלי כלום, מפיצים את המגפה בקרב עם ישראל"

אמסלם הוסיף ואמר: "אתם אדוני הארץ, מותר לכם הכול. כשראיתי שוטרים פצועים לא שמעתי אתכם אומרים מילה. אתם ממשיכים את השיטה המפא"יניקית. אתם אנשים שמשקרים, אנשים אלימים, אנשים שיש להם עולם ערכים הפוך, יש לכם מוסר כפול. מה שמעניין אתכם זה רק להחליף את השלטון את ראש הממשלה ואת הימין". כמו כן התייחס אמסלם להסתה משמאל נגד ראש הממשלה ומשפחתו, לדבריו, ואמר: "אתם שופכים את דמו על בסיס יומי. אם הוא היה יוצא לרחוב – היו יורים בו. וכל זה על מה? הרי אף אחד פה לא מגיע לקצה אצבע של היכולות שלו. מי יהיה ראש ממשלה? לפיד? ליברמן? הרי אתם לא מגיעים לקרסוליים שלו. אתם, לא מעניין אתכם אוכלי העשב". ח"כ יאיר גולן צעק לעבר השר אמסלם: "אתה שקרן. אתה שקרן. אתה שקרן. אתם האלימים!". אמסלם השיב לגולן:"מר גולן אתה מפריע לי, אתה מפעיל סוג של אלימות. זה בדיוק מה שקורה לכם, כשלא מסכימים אתכם – אתם אלימים". ח"כ רם בן ברק קרא לעבר אמסלם: "אתה בושה לבית הזה".

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.