מרגישה מצוין

הסוף לשמועות: שרה נתניהו ביקרה אצל רופא השיניים

תמונה – אינסטגרם שרה נתניהו
לאחר שמועות ורכילויות שפורסמו ברשתות החברתיות על מצבה של רעיית ראש הממשלה נתניהו, הגברת הראשונה שיתפה לפני זמן קצר פוסט באינסטגרם אות חיים מרופא השיניים.

לאחר אין סוף שמועות ורכילויות על מצבה, הגברת שרה נתניהו מפרסמת פוסט של רופא השיניים אצלו ביקרה אמש: "תשמעו קטע משעשע. הגיעה אלי למרפאה פצייטנית קבועה לביקורת שגרתית. לפני שמתחילים אנחנו מנהלים סמול טוק קטן, ואז היא מראה לי כל מיני דברים מטורפים והזויים שכותבים עליה ברשתות בזמן שהיא יושבת אצלי בכסא. צחקתי מהטירוף והקונספירציות היצירתיות"

הפעיל ברק כהן צייץ אמש: "למה אף אחד לא מפרסם איפה שרה? את יאיר – ראינו ; את אבנר – ראינו ; את הנאשם בלקיחת שוחד – ראינו. את שרה לא ראינו. והמידע החל לזרום. ואיש לא מפרסם. באף כלי תקשורת. חרף העניין הציבורי הכבד."

באתר רדיו 103 נכתב בכותרת: "כבר שישה שבועות ששרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, לא נראתה בציבור וחובבי הקונספירציות ברשת חוגגים. לאן היא נעלמה?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.