סורגים ויחסים

התפתחות בפרשה: חשד – הסוהרת קיימה יחסים גם עם קצין

תמונה – שב"ס
ההתפתחות נוספת בפרשת 'הסוהרת והאסירים' שחשף כתב 'וואלה ניוז' לירן לוי ומסעירה את ארגון שירות בתי הסוהר - כל הפרטים

פרשת היחסים האסורים בכלא צלמון: כזכור, סוהרת חשודה כי קיימה יחסים אסורים בסוף השבוע בתא אחד עם שני אסירים פליליים. לטענת הסוהרת היא טיפלה באחד האסירים שחש ברע. החשדות נגד הסוהרת הם: קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע מרמה והפרת אמונים. בתום חקירה היא שוחררה למעצר בית. בקרוב היא צפויה להיחקר שוב. בחקירתה, שנמשכה במשך לפחות ארבע שעות, ניסתה הסוהרת לבטל את החשדות נגדה והצהירה כי היא מוכנה לעבור בדיקת פוליגרף על מנת להוכיח כי היא דוברת אמת.


לדבריה של הסוהרת, היא ננעלה בלא מישים בתא יחד עם האסירים לאחר שהגיעה להגיש עזרה רפואית לאסיר שחש ברע והתעלף בתא. במהלך החקירה הטיחו בה חוקרי היחידה לחקירות סוהרים כי היא נכנסה לתא וקיימה יחסי מין עם האסירים. כמו כן בודקים החוקרים חשד נוסף נגד הסוהרת, לפיו, כבר לפני שנה היא קיימה קשר אינטימי עם אסיר אחר בכלא וגם ניהלה מערכת יחסים עם קצין בכיר מהכלא. הקצין הוצא לחופשה כפויה. בתום חקירתה שוחררה הסוהרת למעצר בית של חמישה ימים, בימים הקרובים היא צפויה כאמור להיחקר פעם נוספת.

בצאתה מן החקירה אמרה הסוהרת לכלי התקשורת: "החקירה עברה מעולה, עוברים עליי ימים לא פשוטים. אני בטוחה שהאמת תצא לאור כמה שיותר מהר והתיק הזה ייסגר במהרה". עורך הדין של הסוהרת החשודה, בן מעוז, אמר: "הסיפור הזה הוא לא יותר מבדיה, שקר גס, מנותק מהמציאות שאין בו ולו בדל של אמת. הלקוחה שלי הגיעה לכאן כדי למסור את גרסתה לאירוע ולהפריך אחת ולתמיד את השמועה השקרית והזדונית הזאת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!