אלימות קשה

יפו: זוג הומואים התנשקו והותקפו באכזריות

תמונה – צילום מסך
הומואים צעירים הותקפו באכזריות בנמל יפו, ככל הנראה בעקבות נטייתם המינית. העיתונאי בר שם אור: "כל המדינה כבר ראתה. התקשורת בהדממה. המשטרה לא מפרסמת על עצורים. אחר כך ידברו על סיקור מפוזיציה. חרפה". / קשה לצפייה

https://twitter.com/dudid2428/status/1289891956584148992?s=20

העיתונאי בר שם אור מתוכנית 'הצינור' זעם בטוויטר: "שני הומואים ערבים חטפו לכאורה מכות רצח בנמל יפו. הסרטון טס בוואטסאפ. כל המדינה כבר ראתה. התקשורת בהדממה. המשטרה לא מפרסמת על עצורים. פעיל בקהילה הגאה הערבית מותח ביקורת חריפה על כך שח״כים מהמשותפת שותקים. אחר כך ידברו על סיקור מפוזיציה. חרפה."

לאחר מכן עדכן בר שם אור: "אז דיברתי עם נציג הבית השונה שזה ארגון להט״בי ערבי. הוא אמר לי שאכן מדובר בשני הומואים שהותקפו אבל ״שהם זרקו הערות בקול נשי״ אל עבר הבדואים שהיו שם ובתגובה חטפו מכות רצח בצורה חסרת פרופורציה. שאלתי אותו איך זה לא הומופובי, הוא ענה, ״כי הם התחילו פרובוקציה ועם בדואים לא מתחילים״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!