אלימות חסרת רסן

"נגרור את הגופה שלך עם טנדרים" – צפו: תקיפת עיתונאי בלב ירושלים

תמונה – צילום מסך
בפעם השנייה בתוך חודש - העיתונאי אבישי בן חיים (רשת 13) הותקף על ידי מפגינים

העיתונאי אבישי בן חיים הותקף בצורה מחפירה ומזעזעת בלב ירושלים. קבוצת אזרחים קראו לעברו קריאות אלימות במיוחד: "בן מוות, גבלס, נגרור את הגופה שלך עם טנדרים, תברח".

בן חיים הגיע לסקר את את ההפגנה ליד מעון רה"מ בירושלים, ובשלב מסוים הבחינו בו מספר מפגינים. צפו:

זו לא הפעם הראשונה בה מותקף בן חיים על ידי מפגיני בלפור. בחודש יולי הגיע אבישי בן חיים להפגנה בירושלים כשאיתו הכתב יוסי אלי. בשלב מסוים התפרץ לעברם אחד המפגינים והפיל את המיקרופון שהחזיק, מפגין אחר קרא לעברו קריאות גזעניות.

נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב בטוויטר: "אסור לנו לקבל בשיוויון נפש מראות שכאלה. אל תעצמו עיניים, זו איננה דרכנו. זו לא דרכו של עם ישראל. עלינו לעשות הכול כדי שאיש לא יחוש מאוים בשל עמדתו הפוליטית ויהיה זה כל אזרח – ראש ממשלה, שר, ח"כ, עיתונאי. אני פונה אל כל המחנות מימין ומשמאל – הרגיעו את הרוחות, עצרו את השנאה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.