בלעדי לבאזזנט

נתניהו תוקף: "אלימות מינית בוטה נגד רעייתי"

תמונה – צילום: באזזנט
ראש הממשלה נתניהו מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הסרטון המבזה נגד רעייתו שרה שהונף בהפגנות בלפור הסוערות: "אלימות מינית בוטה נגד רעייתי בהפגנות הסתה מסוכנות". צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו את 'סרטון הדילדו' המבזה שהונף בהפגנות בלפור ונחשף באתר 'באזזנט': "בואו נראה איך מייצרים פייק ניוז. כשאני הולך לקנות פלאפל ולקדם עסקים קטנים, ומישהו אומר איזו קללה מגונה מהצד כשאני בכלל כבר הלכתי משם – התקשורת מיד עושה כותרות שקריות בניסיון נואש להכפיש אותי. אני מגנה את האמירה שלא שמעתי וקורא לאחדות – והם ממשיכים בכותרות מזוייפות עוד פעם. פתאום הם מצמיחים אוזניים."

עוד הוסיף נתניהו: "אבל כשהשמאל נוקט באיומים ברצח ואלימות מינית בוטה נגד רעייתי בהפגנות הסתה מסוכנות – צרצרים. אין כותרות, ובטח שאף מנהיג שמאל, לא לפיד ולא עודה – לא מגנה את זה. הנה תראו מה הם מסתירים מכם. מה אתם הייתם מרגישים אם היו מתנהגים כך לבן או בת הזוג שלכם? אני צריך אתכם כדי לעצור את הפייק ניוז סביב הפגנות השמאל האלימות. שתפו", תקף רה"מ נתניהו וביקש את תמיכת הגולשים בהפצת הסרטון.

יאיר נתניהו תקף: "יאיר נתניהו תקף את ארגוני הנשים: "אתם קולטים שאף ״פמיניסטית״ לא יוצאת נגד ההטרדה המינית הזאת לשרה נתניהו?!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.