הפיצוץ בלבנון

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מוסרית אין לנו שום חובה להושיט עזרה למדינת אוייב מובהקת"

תמונה – אל מיעדין
עלה למאה מספר ההרוגים ומעל ארבעת אלפים פצועים בפיצוץ המסתורי בנמל ביירות בלבנון. ח"כ סמוטריץ': "מוסרית אין לנו שום חובה או צורך להושיט עזרה למדינת אוייב מובהקת" / ח"כ לשעבר משה פייגלין: "לכבוד "חג האהבה", קיבלנו "מופע פירוטכניקה מרהיב" בנמל בירות".

שר התחבורה לשעבר ח"כ בצלאל סמוטריץ' מתנגד לכוונת ממשלת ישראל לשלוח סיוע הומניטרי ללבנון שלאחר הפיצוץ הגדול: "צריך להבחין בצורה ברורה בין שני מישורים: אם יש לנו תועלת מדינית מזה ואנחנו מקבלים נקודות בזירה הבינלאומית וממילא זה אינטרס שלנו – סבבה. אבל מוסרית אין לנו שום חובה או צורך להושיט עזרה למדינת אוייב מובהקת. "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים", צייץ סמוטריץ'.

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד התייחס בראיון לרדיו 'קול ברמה' על הסיוע הישראלי: "קשה לי להאמין שישראל תתן סיוע ללבנון בצורה פומבית. מדינת אויב לא תשמח בכך, זה די משפיל אותה לקבל סיוע מישראל, אם זה יקרה הסיוע יהיה מתחת לפני השטח."

ח"כ לשעבר משה פייגלין עורר סערה בפוסט שפרסם: "לכבוד "חג האהבה", קיבלנו "מופע פירוטכניקה מרהיב" בנמל בירות. אתם לא באמת מאמינים שזה היה איזה מחסן מבולגן של דלקים – כן…? אתם מבינים שהגיהינום הזה היה אמור ליפול עלינו בתוך גשם של טילים?! "

גם נשיא המדינה ראובן ריבלין קרא בבקשה לסייע ללבנון: "אנו משתתפים בכאבו של העם הלבנוני בשעת אסונו ושולחים יד מושטת לסיוע כן בשעה קשה זו."

ברשתות החברתיות בעולם הערבי הופץ בשעות האחרונות סרטון האיומים של מנכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה לפוצץ את נמל חיפה.

דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי פנה אמש בשפה הערבית והציע את עזרת ישראל לסיוע: " באמצעות גופים ביטחוניים ופוליטיים בינלאומיים הציעה סיוע הומניטרי ורפואי, לישראל ניסיון רב בתחומים אלה והדגימה זאת במהלך משימות סיוע הומניטריות רבות ברחבי העולם בשנים האחרונות. הגיע הזמן לשים את כל העימותים בצד", צייץ אדרעי וזכה לאלפי תגובות אוהדות וחלקם כועסות מתומכי חיזבאללה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מוסרית אין לנו שום חובה להושיט עזרה למדינת אוייב מובהקת""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.