חקירה מהירה

אמבוש אכזרי: "זה מה שקורה למי שמתעסק"

תמונה – צילום מסך
המשטרה הגישה כתב אישום נגד ארבעה נערים בני 14 מראשון לציון החשודים בתקיפת קטין בן 14 בעיר רחובות. קשה לצפייה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט השלום לנוער בראשון לציון נגד 4 קטינים בני 14-15 מרחובות שתקפו באכזריות קטין בן 14 ברחובות, הכולל עבירות של תקיפת קטין, איומים, קשירת קשר לפשע, תקיפת קטין בצוותא, תקיפה לשם גניבה.

על פי החשדות בכתב האישום תקף נאשם 1 את המתלונן בכך שהיכה אותו באמצעות ידיו באגרופים, בעט בירכו וסטר לו לעורפו. נאשם 1 איים על המתלונן בכך שיפגע בו אם יספר את אשר ארע לו.

על פי כתב האישום תכננו הנאשמים קשר לתקוף את המתלונן ביחד. לשם כך, הביקש אחד הנערים החשודים ליצור קשר עם המתלונן באמתלת שווא ולזמנו לרחוב מסוים ברחובות. באותו זמן הסתתרו נאשמים נוספים סמוך לביתו של הנער.

כשהגיע המתלונן למקום, ניגש אליו נאשם 2, בעט ברגלו בחוזקה והמתלונן נפל ארצה. מיד לאחר מכן נאשמים 1 ו-3 יצאו ממקום מסתורם והתקרבו לעבר המתלונן. בשלב זה החלו נאשמים 1-3 לתקוף את המתלונן בצוותא חדא כשהם קופצים עליו ובועטים בו בחוזקה בכל חלקי גופו בעודו שוכב על הארץ וכשהוא זועק מכאבים. באותו זמן, נאשם 2 המשיך ותקף את המתלונן ודרש ממנו לרוקן את כיסיו תוך שהוא אוחז בראשו. בשל חששו מפניו, רוקן המתלונן את כיסיו והוציא את תכולתם שכללה מצית ואוזניות אלחוטיות. נאשם 2 נטל זאת ממנו.

כל אותה עת נאשם 4 שנכח במקום וחיזק את ידם של נאשמים 1-3, אף תיעד את האירוע כשהוא נשמע אומר "זה מה שקורה למי שמתעסק." בתום האירוע איימו הנאשמים 1-3 על המתלונן שאם יספר על האירוע, ידקרו אותו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.