סערת הדגל

ליברמן נגד חולדאי: "צעד של בגידה"

תמונה – ישראל ביתנו
יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שהורה להאיר את בניין העירייה בדגל לבנון, כאות הזדהות עם הפיצוץ המסתורי שהחריב את נמל ביירות: "צעד של בגידה"

דגל אויב? ח"כ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד ראש העיר רון חולדאי, שהחליט להאיר את בניין העירייה בדגל לבנון: "ביממה האחרונה אנחנו עדים לפיצול אישיות מצד כמה נבחרי ציבור ופעילים פוליטיים. כשרה"מ מנחה את ראש המל"ל להציע לממשלת לבנון סיוע מיידי הכולל העברת פצועים לבתי חולים בישראל, זהו צעד מבורך והומניטרי."

"כשראש עירית תל אביב מחליט להאיר את בניין העיריה בצבעי דגל לבנון כאות הזדהות זה צעד של בגידה. כנראה שאותם פוליטיקאים ואנשים מטעם שכחו את אזרחי לבנון, לוחמי צד"ל, שנלחמו כתף אל כתף עם חיילי צה"ל. אזרחי לבנון הם לא האוייב. ארגון חיזבאללה שהשתלט על המדינה כן."

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה הציע הבוקר לתושבי תל אביב לצאת במרד מיסים: "אני חושב שצריך לארגן מרד של התושבים הימנים בתל אביב (רק הדרום זה רבע עיר) של אי תשלום ארנונה. רון חולדאי והעירייה לא סופרים אותנו, ומשתמשים בכסף שלנו לקמפיינים של השמאל הראדיקלי (כולל לעמותות שמאל קיצוני) ? אין בעיה, אנחנו לא משתתפים במשחק ולא ניתן לזה את כספנו. "אם העירייה לא סופרת את התושבים הימנים שלה ולא רואה בהם שותפים לעיר ושווי זכויות, אין סיבה שיתנו לה את כספם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.