נחסם

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי נחסם בפייסבוק

תמונה – פרטי
אושיית הרשת עם עמוד הפייסבוק מהפופולריים בישראל נחסם, לטענתו מבלי הסבר ברור שקיבלמחברת פייסבוק. זרובינסקי ל'באזזנט': ״זה בטיפול של גורמים בישראל מול אירלנד״

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי נחסם בחשבון הפייסבוק שלו, המונה מאות אלפי עוקבים. זרובינסקי חסום מלהגיב לתכנים ברשת ואף מלפרסם פוסטים.

בשיחה עם יבגני אומר איש הרשת והתקשורת לבאזזנט: ״לפתע קיבלתי הודעה מפייסבוק שנחסמתי לשבוע וכרגע לא יכול לפרסם כלום, לא להגיב ולא לעשות לייקים. כמובן שבהודעה לא ציינו מה הסיבה שלפחות אדע להבא. רק בת הזוג שלי שמחה מהעניין אבל שכחה שאני גם באינסטגרם ובטוויטר״.

ההודעה שקיבל מפייסבוק

זרובינסקי מוסיף ואומר כי ״כרגע זה בטיפול של גורמים בפייסבוק ישראל מול אירלנד, יהיה בסדר, עדיף מקורונה״, הוא מסיים בהומור.

זרובינסקי, בן 35 מחיפה, בעל משרד פרסום ויחסי ציבור ואתר חדשות חיפה והקריות – לו כ-700,000 עוקבים בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובטיקטוק.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.