מהפך 180

המהפך של מועדון החשפנות האייקוני פוסיקט

תמונה – אילוסטרציה, Alexander Popov
המועדון הידוע שכיכב לאורך שנים כמותג המפוקפק של סצנת מועדוני החשפנות בתל אביב - עושה תיקון

כנראה שלא כולכם הייתם במועדון החשפנות הכי מוכר בישראל – הפוסיקט, מה שבטוח שרובכם שמעתם עליו. הפוסיקט היה מועדון חשפנות ידוע בתל אביב שפעל בכיכר אתרים עד שנת 2019. הוא נחשב לאחד ממועדוני החשפנות המצליחים במדינה.

בחודש מרץ 2017 נשלל ממנו רישיון העסק, בעקבות עתירה של המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות נגד עיריית תל אביב ומשטרת ישראל. נגד בעלי המקום נפתחה חקירת משטרה בחשד שבמקום ניתנו שירותי מין, אך התיק נסגר מחוסר ראיות. יזמי פרויקט השיקום בכיכר אתרים הודיעו לבעלי המקום כי אין בכוונתם להאריך את חוזה השכירות שלהם. וכך בחודש יולי 2019 נסגר למעשה המקום לאחר סיום תקופת השכירות.

צילום: יח"צ

כעת נראה כי המקום המפוקפק, או יותר נכון, שהיה מפוקפק, הגיע על תיקונו. במלאות שנה לסגירת המועדון בכיכר אתרים שבעיר החטאים, במסגרת פרויקט שיקום כיכר אתרים שמובילים יזמי קרן הנדל"ן JTLV, ביניהם עמיר בירן ואריאל רוטר, הועמד המקום לטובת עמותות וארגונים חברתיים, שמוזמנים לפעול מתוכו ללא תשלום דמי השכירות. את החממה החברתית מוביל יקיר שגב איש חינוך ויזם חברתי נמרץ, שהפכו לחלק ממרכז חברתי וחינוכי.

בין הארגונים הפועלים במקום אפשר למצוא את ישראליז – ארגון לשיפור תדימתה של מדינת ישראל בעיני העולם באמצעות תרמילאים ישראלים, וקיצ'ן סטודיו, שהפיקו במתחם קורס בישול לצעירים הנמצאים בסיכון.

עמותת רוח נשית הקימה לאחרונה במתחם חנות פופ-אפ לבגדי מעצבים ישראליים, לעידוד תוצרת כחול לבן. הכנסות החנות מוקדשות לנשים נפגעות אלימות. כמו כן במקום מתקיים גם קורס הגנה עצמית לנשים – בשיתוף עמותת “אל הלב”. האמת? אהבנו!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!