מה דעתכם?

רק לא ביבי: חרם ברשת על החנות שאירחה את נתניהו

תמונה – צילום: לשכת רה"מ
מתנגדי ראש הממשלה נתניהו ברשת קוראים לחרם על חנות המזון שם ביקר אתמול ראש הממשלה נתניהו בביקורו ברמת השרון: "שהוא וחבריו הטבעיים יפרנסו אתכם" / נתניהו בתגובה: "אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג"

לאחר שראש הממשלה התקבל בחיבה בחנות 'הפינה הירוקה' במהלך ביקורו אתמול ברמת השרון, גולשים ברשת קוראים לחרם על חנות המזון: "כתושב רמת השרון, אין על ביבי סבבה, שהוא ושותפיו הטבעיים יפרנסו אתכם, אני בטוח לא קונה שם יותר", כתב אורן בתגובה לסרטון שפרסם רה"מ נתניהו.

ראש הממשלה הגיב לקריאות החרם: "אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות. בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה. אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג. ואני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה – אוסישקין 40, רמת השרון."

התגובה מימין לא איחרה לבוא והרשת הוצפה בתגובות וקריאות להסתערות על חנות המזון שהוחרמה בידי השמאל: "החנות שנתניהו ביקר בה אתמול, הפינה הירוקה אוסישקין 40 רמת השרון. תנהרו", קראה אורנה לעוקביה בטוויטר.

הגולש זיו כתב: "חנות נהדרת ברמת-השרון. היתרון הגדול? השמאלנים מחרימים אותה, תוכלו אשכרה להכנס לקנות במקום שאתם יכולים להיות רגועים שאין שם שמאלנים. איך?"

ליאור הררי, מקורב לגברת שרה נתניהו צייץ בזעם: "טוב זה מבחיל ומראה לכם מיהם סוג החולירות שהחליטו להחרים את החנות "הפינה הירוקה" ברמה"ש בגלל מה? בגלל שרה"מ קנה שם משהו בחמישים ש"ח!!!!!!! חייזרים זו מחמאה יה אפסים!", כתב הררי.

חברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה, איילת נחמיאס ורבין כתבה: "כדי לא ליפול למלכודת. מישהו באמת קרא להחרים את החנות שנתניהו ביקר בה ?? כי אם זה המצב אני גם הולכת לבזבז שם על פיצוחים."

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ: "עכשיו השמאל הניאו מטורלל. קורא להחרים חנות ברמת השרון. הסיבה: נתניהו ביקר שם. בחיי שמנסה להבין מה הגבול שלהם ועוד כמה הם ירדו נמוך"

כזכור, אמש פרסם ראש הממשלה נתניהו סרטון מביקורו ב״פינה הירוקה״ וכתב: "אחלה פיצוחים ואחלה שירות. המשיכו לחזק את העסקים הקטנים והמשפחתיים! יחד ננצח את הקורונה!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!