גינוי מספיק?

לפיד מגנה את מיצגי המין נגד שרה נתניהו: "פסולות"

תמונה – צילום באזזנט
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגנה את מיצגי המין נגד שרה נתניהו שהונפו בהפגנות בלפור: "אמירות מיניות ואלימות על ראש הממשלה ומשפחתו הן פסולות ובשוליים" / אהוד ברק: "אכן היו לאחרונה התבטאויות מיניות דוחות כלפי בני משפחת נתניהו".

דקות לאחר פרסום מכתבו של ראש הממשלה נתניהו ליועמ"ש מנדלבליט על חוסר התגובה שלו להסתה נגדו ובני משפחתו, יו"ר האופוזיציה תוקף בחזרה ומגנה את מיצגי המין 'בואי שרל'ה הולכים' שהונפו בהפגנת הדגלים השחורים בבלפור: "ההתקפה של נתניהו על מנדלבליט אינה מטורפת, היא מחושבת. זה עוד נסיון של נתניהו להסיט את השיח הציבורי מהעובדה שהוא נכשל כשלון גמור בניהול כלכלת הקורונה. לפי כל המדדים הבינלאומיים הממשלה שלו היא הממשלה שניהלה את המשבר הכלכלי הכי גרוע בעולם. שום מכתב היסטרי לא ישנה את זה."

https://twitter.com/yairlapid/status/1293209344868261893?s=20

עוד כותב לפיד: "המפגינים בבלפור ועל הגשרים הם אנשים נהדרים שאכפת להם מהמדינה, אמירות מיניות ואלימות על ראש הממשלה ומשפחתו הן פסולות ובשוליים. מדינת ישראל זקוקה לממשלה קטנה ויעילה שבראשה עומד אדם שמקדיש את זמנו לציבור ולא לפארנויות ולכתבי האישום שלו."

נתניהו נגד מנדלבליט: ״איך היית מגיב אם האיומים המיניים היו נגד רונית?"

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, ומי שנטען כי הוא ממן לכאורה את פעילי 'הדגלים השחורים, הגיב במתקפה נגד נתניהו: "אכן היו לאחרונה התבטאויות מיניות דוחות כלפי בני משפחת נתניהו. כשם שהיו אינסוף התבטאויות מיניות דוחות של שלוחי נתניהו ומשפחתו כלפי יריבים פוליטיים, ביניהם גנץ ואנוכי. ואם לחקור – יש לחקור את כולן. אבל איום רצח על נתניהו? אין ולא היה. רק ׳דנה רון׳ ודומיה. הפניקער הכי מאובטח בעולם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!