כמו שלא שמעתם מעולם

שרה נתניהו: "אני אשה מוכה והתקשורת שותקת"

תמונה – צילום עמוס בן גרשון, לע"מ
הגברת שרה נתניהו יוצאת במתקפה נדירה וחריפה נגד התקשורת ומיצגי המין נגדה בהפגנות בלפור בסרטון שנחשף באתר 'באזזנט': "דנה וייס קראה לילד שלי ילד קאקות, ראבאק. אני אשה מוכה, הילדים שלי מוכים והתקשורת שותקת". צפו בראיון המלא

בראיון סוער לעיתונאי עופר חדד בערוץ 12, תקפה שרה נתניהו את המגישה דנה וייס והתקשורת שמעלימה עין ממיצגי המין בהפגנות בלפור וההסתה נגדה ברשתות החברתיות: "דנה וויס אומנם אינטלגנטית ומקצועית, אבל היא חד צדדית". על הפגנות בלפור אמרה שרה: "האנשים בהפגנות נגדנו באים על סמים". תקפה שרה נתניהו.

באשרלמיצגי המין שהונפו נגדה בהפגנות בלפור: "אתמול הגיע חוקרת בכירה מהמשטרה שמתעסקת בדברים האלה ודיברה איתי, ואני בפירוש מרגישה שעברתי לא רק הטרדה מינית ואלימות מינית, חוץ ממיצג המזעזע של הבלונים האלה שבאמת חצה את כל הגבולות"

מבקש לשתף אתכם בראיון של רעייתי שרה

מבקש לשתף אתכם בראיון של רעייתי שרה. תודה לכם על התגובות והתמיכה האדירה!

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Wednesday, 12 August 2020

במהלך הראיון צייצה השרה רגב: "שומעת את הראיון עם רעיית ראש הממשלה -הגב׳ שרה נתניהו וחושבת לעצמי, כמה עוצמה ואמונה יש באישה הזו שנושאת על כתפיה עשרות שנים של רדיפה ושנאה ועומדת בגאון בשם הימין כולו. חזקי ואמצי שרה היקרה לב אדום"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.