מזל טוב!

ביום ההולדת – ראש השב"כ התחתן בחשאי

תמונה – שב"כ
מזל טוב כפול! נדב ארגמן נישא לבחירת ליבו ביום הולדתו השישים

ראש השב"כ נדב ארגמן, שמשרת בארגון כבר 37 שנים ובארבע השנים האחרונות עומד בראשות הארגון, התחתן ביום שלישי האחרון בפעם השנייה בחייו, באותו היום גם חגג את יום הולדתו ה-60.

ארגמן, שנפרד לפני מספר שנים מרות, אשתו הראשונה, התגורר מאז לבדו. את אשתו השנייה הכיר במהלך עבודתם המשותפת בשב"כ. חשוב לציין כי אשתו לה נישאה כבר אינה עובדת בארגון מזה שנים. החתונה התנהלה בחשאיות גמורה, ככל הנראה גם חלק לא מובטל מהכפופים לארגמן בארגון – לא ידעו על קיומה של החתונה. אירוע החתונה היה צנוע מאוד ולמעט בני המשפחה הקרובים של בני הזוג לא ידוע על מוזמנים נוספים שנטלו חלק באירוע.

ארגמן ונתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בארגון השב"כ קיים חיסיון מלא על חייו האישיים של ראש השב"כ ואמש סירבו בארגון בתוקף להגיב לדברים או לספק פרטים על האירוע, כולל לא על המקום בו התקיימה החתונה.

נגב ארגמן בעל עבר מבצעי מפואר עוד מימי שירותו הצבאי ביחידה מובחרת בצה"ל, בהמשך בשורת תפקידים בכירים בשב"כ. בין השאר שימש ארגמן כראש אגף המבצעים בארגון, נציג השב"כ בארצות הברית, וסגן ראש השב"כ עד שטיפס אל צמרת הארגון ולראשותה. מזל טוב!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!