כואב לצפייה

צפו: ברוך בן יגאל במתקפה נגד השופט ג'ורג' קרא

תמונה – ערוץ הכנסת
בתום דיון סוער, ועדת החוץ והביטחון קוראת לממשלה לבקש דיון נוסף בבג"ץ נגד ההחלטה שלא להרוס את בית משפחת המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל ז"ל: "לא יכול להיות מצב שאדם מביא את האג'נדה הפרטית שלו אל כס המשפט". צפו בדברי הורים השכולים

ברוך בן יגאל והאמא נאווה הופיעו היום בדיון בועדת חוץ וביטחון על ביטול צו ההריסה של בית המחבל שרצח את בנם לוחם גבעתי עמית בן יגאל ז"ל עם בלוק שזרק לעברו,במהלך פעילות צבאית בג'נין: "מה יש לומר חוץ מהעובדה הזאת שצריך להיות מאוד שאני לא צריכה לשבת פה ולא צריכה להתדיין על זה. וזה צריך להיות במיידי זה באמת השיקולים הסוציואקונומים אנחנו מכירים, עם רצח ובלי רצח וזה לא בדיוק תופס הפעם"

עוד אמרה האמא בכאב: "זה שאני כאמא שכולה אחרי שלושה חודשים צריכה להתעסק בכל הרבה מפחי נפש.. אין שום ספק שבג"ץ צריך לשקול את החלטתו מחדש וההחלטה צריכה להיות מוחלטת, להרוס את בית המחבל הרוצח למען ייראו וייראו. זה הרתעה חד משמעית לדורות."

ברוך בן יגאל תקף בכאב: "עזוב אותי ואת נאווה רגע בצד. יושב השב"כ, שהוא הגוף המקצועי במדינת ישראל ומסביר את העמדה שלו הנחרצת למען ההרתעה, אנחנו לא פה בשם הנקמה אנחנו בשם ההרתעה, כבוד שני השופטים מחליטים… אגב, השופט קרא לא הפעם הראשונה אני ידעתי את זה, שגם אצל רונן לוברסקי ז"ל, הוא גם ישב בהרכב, הוא היה בדעת מיעוט וגם אז הוא יתנגד.

עוד תקף ברוך בן יגאל: "לא יכול להיות מצב שאדם מביא את האג'נדה הפרטית שלו אל כס המשפט, לא יכול להיות דבר כזה. ולכן צריך להיות דיון מורחב יותר וההחלטה צריכה להיות חד משמעית להרוס את בית המשפחה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.