סערה ברשת

תתנצל או תתפטר: זעם ברשת נגד פרופ' רוני גמזו

תמונה – משרד הבריאות
זעם ערבי ברשתות החברתיות נגד הפרופ' רוני גמזו, שכינה את התפשטות נגיף הקורונה במגזר הערבי 'פיגוע'. צפו

פרוייקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו מתנצל על הביטוי 'פיגוע' שאמר בניסיון להסביר את התפשטות נגיף הקורונה במגזר הערבי: "חג הקורבן, התקהלויות, חאפלות, מסיבות, שאננות, אדישות, מחשבה שכאילו הקורונה לא תפגע בהם. הקורונה פגעה בהם ממש כפיגוע המוני", אמר גזמו בראין לאתר וויינט.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תקף: "חבל שבזמן שהרופאים הערבים נמצאים בחזית המאבק בקורונה הפרוייקטור יוצא באמירה שפוגעת בחברה שלמה. במקום אמירות אומללות כאלה אני מזמין אותו לעבוד יחד כדי לנצח את המגיפה."

ח"כ וואליד טאעה מהרשימה המשותפת הגיב: "התבטאותו של פר׳ גמזו מהבוקר על החברה הערבית, הינה התבטאות גזענית, מבישה וראויה לכל גינוי.. התבטאות שמסיתה נגד ציבור שלם במונחים ביטחוניים, מעידה על אופיו החולני של האיש ועל תפיסתו הגזענית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.