תגובה נחרצת

צפו: ברוך בן יגאל משתיק צעקות 'מוות לערבים'

תמונה – עמוד הפייסבוק 'ימניים'
האב השכול ברוך בן יגאל השתיק קומץ מפגינים שקראו 'מוות לערבים' במהלך נאומו של השר איוב קרא בעצרת ענק ברחבת המוזיאון בתל אביב בדרישה להרוס את בית המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל ז"ל: "בעצרת הזו לא יקראו מוות לערבים מי שלא מוצא חן בעיניו שילך מכאן חד וחלק". צפו

במהלך נאומו של השר לשעבר איוב קרא בעצרת ענק בתל אביב יחד עם עשרות משפחות שכולות בדרישה מבג"ץ להרוס בתי מחבלים, השר לשעבר זעק 'מוות למחבלים', בתגובה החלו מספר מפגינים בקריאות 'מוות לערבים'. האב השכול ברוך בן יגאל ניגש למיקרופון והשתיק את המפגינים, "חברים יקרים בעצרת הזו לא יקראו מוות לערבים מי שלא מוצא חן בעיניו שילך מכאן חד וחלק", הגיב האב ברוך בן יגאל בנחרצות.

לאחר מכן הסביר ברוך בן יגאל, 99 אחוז התנהגו בכבוד, אתה יודע תמיד יש מישהו שמנסה לעשות שטות ישר עצרנו אותו, כי זו עצרת פרטית."

שר התקשורת יועז הנדל הגיב: "תודה לברוך אביו של עמית ז״ל. איש יקר. מחנך בישראל. הזהות שלנו מבוססת על אהבת הארץ, לא על שנאת ערבים. נלחם וננצח כי אין לנו שום אפשרות אחרת. זה ההבדל כולו בינינו לבין אויבינו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.